موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۳ مهر

کمپانی Huawei از رابط کاربری EMUI در گوشی های هوشمند خود استفاده می کند. یکی از ویژگی های متنوع این رابط کاربری این است که اجازه می‌دهد تا دستگاه به طور خودکار به تمیز کردن حافظه از فایل های بی مصرف نماید. گفته شده این ویژگی بر اساس یادگیری ماشینی تلفن های هوشمند طراحی شده و به صورت خودکار با گذشت زمان بهبود خواهد یافت.
علاوه بر این رابط کاربری به شما کمک می‌کند تا حافظه ی پنهان گوشی خود را از اطلاعات حذف شده‌ی قدیمی و کش گوشیتان پاکسازی نمایید. این حالت هوشمند سبب خواهد شد تا بدون بررسی صاحب محصول، دستگاه برای ذخیره ی فایل های مورد نیاز بهینه سازی شود. البته در این مورد کاربر می تواند بر روی پارامترهای که سیستم به طور مداوم بررسی می کند، نظارت داشته باشد و آن ها را تنظیم نماید.
عملیات پاکسازی سیستم حجم زیادی از حافظه را درگیر نمی کند در نتیجه کاربر می تواند در طول این مراحل با گوشی خود کار کند. در فضای مجازی نیز کاربران از این ویژگی استقبال کرده اند و از رابط کاربری EMUI به عنوان یکی از راحت ترین و بهترین رابط ها نام می‌برند. البته گفتنی است دیگر محصولات این کمپانی نیز به این ویژگی مجهز هستند اما در Huawei Honor 9 این ویژگی به صورت منحصر به فرد پیاده سازی شده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه