اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۱ تير

WhatsApp اعلام کرد کنترل‌های جدیدی را در گروه‌های این برنامه اضافه کرده که با استفاده از آن مدیران می‌توانند فعالیت گروه‌ها را محدود کنند، بنابراین آن‌ها تنها افرادی از گروه هستند که می‌توانند پیام ارسال کنند. گروه‌های WhatsApp می توانند تا ۲۵۶ مشارکت‌کننده داشته باشند.
این رویکرد احتمالا بتواند چیزی را از گروه‌های WhatsApp دگرگون کند، و آن را از مکانی برای مکالمه و گفتگو به جایی برای دریافت اعلامیه‌ها از گروه‌های مدرسه و یا گروه‌های حرفه‌ای تغییر دهد.
ویژگی اخیر، جدیدترین روش WhatsApp متعلق به فیسبوک است که در آن مدیران کنترل بیشتری بر گروه‌ها خواهند داشت.
ماه گذشته WhatsApp مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را راه‌اندازی کرد، از جمله توضیحات گروه که تنها توسط ادمین تنظیم می‌شود و در آن اهداف، دستورالعمل‌ها، یا موضوعات مورد بحث در گروه را با جزئیات بیان می‌گردد. راه‌اندازی قابلیت جدید چند روز پس از آن بود که شرکت به نیویورک‌تایمز درباره‌ی دادن کنترل بیشتر به مدیران گروه گفته بود.
فیسبوک به خاطر اینکه اجازه داده بود این برنامه‌ی رمزنگاری شده به عنوان وسیله‌ای برای تشخیص اخبار جعلی استفاده شود و به خصوص در طول انتخابات هندوستان در ماه گذشته برای تحریک خصومت قومی و قبیله‌ای گروهی در نتیجه‌ی اطلاعات تقلبی استفاده شود، مورد انتقاد شدید قرار گرفت. حدود ۲۵۰ میلیون نفر از ۱.۵ میلیارد کاربر فعال ماهانه‌ی WhatsApp در هندوستان زندگی می‌کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه