تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۵ خرداد

Elon Musk اعلام کرد، نسخه‌ی Autopilot 9 در ماه آگوست از راه می‌رسد و تسلا آغاز به گنجاندن قابلیت‌های رانندگی کاملا اتوماتیک در این نسخه خواهد کرد. Musk گفت "شرکتش در این سال‌ها به طور کامل متمرکز بر امنیت خودروهای قبلی‌اش بوده است، اما حالا وقت توسعه دادن جنبه‌های جدیدی از کار این شرکت است."
البته این بدان معنا نیست که از ماه آگوست، تسلای شما ماشینی کاملا خودران می‌شود، و شما می‌توانید به آرزوهایتان از Model 3 برسید. با این حال، بسته‌ای با قابلیت تماما خودران با Autopilot 9 ارائه می‌گردد که خصوصیات پیشرفته‌تری در آن خواهند بود.
با این وجود، باز هم سوالی مهم باقی می‌ماند که آیا تسلا آماده‌ی به‌روزرسانی‌های فراتر از موارد مرتبط با ایمنی است یا خیر؟ در چند وقت اخیر، تصادفات با Autopilot خبرساز بوده است، و معلوم نیست که در این اتفاقات رانندگان مقصران اصلی بودند.
درحالیکه Autopilot 9 نشانی از پایان کار خصوصیات مرتبط با امنیت را ندارد، نگرانی‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه تسلا نتوانسته تشویش رانندگان را قبل از ورود به عرصه‌ی جدید برطرف کند. تسلا در اواخر ماه می، آخرین پرونده‌ی قانونی درباره‌ی امنیت Autopilot را رد کرده بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه