اپلیکیشن
الناز فرجی۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۴ بهمن

قرار گذاشتن آنلاین سالها پیش رواج پیدا کرد اما تحقیقات جدید نشان میدهد که میزان بزرگسالان جوان که در اینترنت به دنبال عشق میگردند از سال 2013 سه برابر شده است .بر اساس گفته های مرکز تحقیق pew قرار گذشتن آنلاین بزرگسالان جوان از سن 18 تا 24 سال در سه سال گذشته  افزایش پیدا کرده است . در حقیقت 27 درصد کاربران بزرگسال جوان میگویند که از یک پلتفرم قرار گذاشتن آنلاین استفاده کرده اند و 10 درصد در اوایل 2013 اقدام کرده بودند. در کل 15 درصد آمریکایی ها در یک جایی از یک سایت قرار گذاشتن آنلاین استفاده کرده اند . آرون اسمیت ، دستیار اجرایی تحقیق در مرکز تحقیق pew به mashable  میگفت " همیشه مردم در اواخر نوجوانی و اوایل جوانی شان از سایت های دوست یابی زیاد استفاده نکرده اند و تحقیقات آکادمیک در باره ی این موضوع میگوید که جوانان اصلا نیاز به استفاده از دوست یابی آنلاین ندارند چون در گروه های اجتماعی شان گزینه های زیادی وجود دارد . افزایش سریعی که در اپلیکیشن های قرار گذاشتن دیدیم خبر از تغییر طبیعت قرار گذاشتن جوانان میدهد و همچنین توسعه ی این اپلیکیشن ها به روش های مختلف و به صورت عالی در ارتباط شخص با دنیا . "
این مطالعه که در تابستان 2015 بین 2001 بزرگسال انجام شد ، نشان میدهد که این رشد به افزایش استفاده از اپلیکیشن های قرار گذاشتن موبایل مربوط است . این یافته در داده های دانلود اپیلیکیشن منعکس است . apple به mashable درباره ی رهبر قدیمی این گروه match و تازه وارد tinder گفت که در بین بهترین اپلیکیشن های جهانی app store اپل بوده است . tinder همچنین به موج جدیدی از این اپلیکیشن ها کمک کرد . مانند her، ishq و اپلیکیشن تنها با دعوت raya . 5 درصد در سال 2013 ، کاربران کالجی اینترنت تنها کسانی نیستند که فعالانه در اینترنت به دنبال قرار گذاشتن میگردند . استفاده ی سنین 55 تا 64 سال هم در این زمان دوبرابر شده است . با این حال  امکانش وجود دارد که فارغ التحصیلان کالج سن های بالاتر کسی را بشناسند که شریکش را آنلاین انتخاب کرد .
تعجبی ندارد که نظر عموم درباره ی قرار گذاشتن آنلاین در طول سالها تغییر کرده است . 8 درصد پاسخگویان این تحقیق که از قرار گذاشتن آنلاین استفاده کرده اند معتقدند که این روش خوبی برای ملاقات با مردم است و 62 درصد معتقدند که اینکار به آنها این امکان را میدهد تا شریک های بهتری پیدا کنند چون میتوانند انسان های بیشتری را بشناسند .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سرویس پیام‌رسان Line، خواهان رشد در بازار اروپا و آمریکا است