موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۷ تير

شرکت چینی Xiaomi به تازگی توافقنامه ای را با Samsung Display برای عرضه ی چندین میلیون صفحه نمایش OLED امضا کرده است. این خبر در نشریه ی The Investor به نقل از منبع The Bell منتشر شده است.
این صفحه نمایش در مدل های جدید گوشی هوشمند Xiaomi استفاده خواهد شد. تنها جزئیاتی که از این معامله در دست است به سفارش صفحه نمایش OLED با قطر 6.01 اینچی توسط این کمپانی چینی اشاره دارد. در مجموع پیش بینی می‌شود طرف قرارداد در دسامبر 2107 و ژانویه 2018، به ترتیب  1 میلیون صفحه نمایش و در سری دوم 2.2 میلیون صفحه نمایش مورد توافق را تحویل دهد.
همانطور که در متن این نشریه به آن اشاره شده است، Xiaomi در ابتدا قصد داشت برای تأمین صفحه نمایش های خود با LG Display قرارداد همکاری امضا کند، اما به دلیل عدم ارائه ی به موقع سری دوم سفارش این کمپانی، Xiaomi از تصمیم خود صرف نظر کرد. در نتیجه به دنبال این موضوع تصمیم به انتخاب تولید کننده ی جدید و در پی آن تغییر مشخصات محصول خود گرفت. پرچمدار جدید Xiaomi مدل Mi 7 خواهد بود که با نام Chiron عرضه خواهد شد. این کمپانی رونمایی ازمحصول جدیدش را برای نیمه ی اول سال 2018 برنامه ریزی کرده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه