نرم افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ شهريور

Samsung پس از فروش Galaxy S8 و S8+، کار خود را بر روی دستیار صوتی Bixby آغاز کرد. به تازگی این برنامه در ایالات متحده شروع به کار کرد، اما اکنون می‌توان آن را در اروپا نیز استفاده کرد. سازندگان این نرم افزار می‌گویند این دستیار صوتی بسیار بهتر از Siri در iPhone است.
چند روز پیش این کمپانی به روزرسانی اپلیکیشن Bixby را آغاز کرد. این به روزرسانی شامل Bixby، Bixby PLM، Bixby Wakeup، Bixby Dictation و Bixby Global Action در کشورهای مختلف جهان می‌شود. در اولین ماه های عرضه‌ی این نرم افزار تنها ساکنان کره‌ی جنوبی می توانستند از آن تنها به زبان خود، استفاده کنند. اما حال کاربران آمریکایی و اروپایی نیز از آن استفاده می ‌کنند.
به یاد داریم که این دستیار صوتی هوشمند با معرفی Galaxy S8 رونمایی شد اما همان زمان گفته شده بود که کاربران می توانند همزمان با عرضه‌ی گوشی از آن ها استفاده کنند و باید منتظر ارائه ی به روزرسانی های آن باشند. البته تا اینجای کار با توجه به نظرات کاربران به نظر می رسد، Bixby نتوانسته رضایت کاربران را تا حد زیادی جلب نماید. گفتنی است امروز سامسونگ پچ جدیدی را برای برنامه ی Bixby از طریق Galaxy Store ارائه کرده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه