تکنولوژی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۳ مهر

کمپانی آمریکایی اپل ، قصد دارد اولین فروشگاه رسمی زنجیره ای خود را در کره جنوبی بازگشایی کند. جالب است بدانید این کمپانی در نظر دارد فروشگاه خود را دقیقا در مجاورت مقر سامسونگ الکترونیکز تاسیس کند.
البته شاید این موضوع، با توهینی که در مورد فروش چند برابری گوشی کره ای، نسبت به اپل، در شمال آمریکا شده بود؛ ارتباط مستقیمی داشته باشد و اپل عمدا تصمیم به این کار گرفته است.
در واقع این موضوع آنقدر هم ارزش ندارد که در مورد علل انجام این کار توسط اپل فکر کرد ، زیرا در حال حاضر این امر مهم است که کمپانی طی چند ماه گذشته موفق به خرید املاک و مستغلاتی در این کشور شده است.
مجاورت با دفتر رقیب اپل آن هم در قسمت مرکزی پایتخت کره جنوبی – سئول برای کمپانی اپل بسیار مطلوب است. پروژه اپل هنوز به صورت کامل برنامه ریزی نشده و به گفته نمایندگان آن ، احتمالا بیش از یک سال زمان خواهد برد.
یکی از نمایندگان این کمپانی آمریکایی، طی بیانیه رسمی اعلام کرده است: "به زودی مراحل نهایی پروژه را برنامه ریزی و سپس اجرا خواهیم کرد."
البته سامسونگ در این باره از ارائه هرگونه نقطه نظری خودداری کرده است. پیش تر برای فروش محصولات اپل در کره جنوبی به شرکت های واسطه مجوز داده می شد. به نظر کارشناسان محلی ، این اقدام اپل بدین معنی است که کمپانی آمریکایی قصد دارد حضور فعال تری در بازار های کره جنوبی داشته باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه