ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۲ دي

شرکت مخابرات ایران اعلام کرد که قطع ارتباط دفاتر کسب و کار مجازی برطرف شده است.
به گزارش شرکت مخابرات ایران، قطعی دفاتر کسب وکارهای مجازی که به علت عوامل فنی و حقوقی ایجاد شده بود با اقدامات انجام شده توسط شرکت مخابرات ایران و پیگیری های لازم رفع و ارتباط تمامی خطوط شرکت های ارائه دهنده خدمات مجازی مجددا وصل شده است.
مخابرات ایران اعلام کرد: با در نظر گرفتن اهمیت نیاز این کسب و کارها، به پایداری ارتباطات و تلاش حداکثری شرکت مخابرات درجهت پایداری وحفظ ارتباطات برای همه ذینفعان، مشکل فنی پیش آمده که باعث قطعی ارتباط این دفاتر شد، برطرف شده و با عوامل خاطی نیز برخورد صورت گرفته است.
در حال حاضر کلیه ارتباطات دفاتر کسب و کارهای مجازی برقرار بوده و موارد حقوقی موجود نیز در دست بررسی است.
روز چهارشنبه هفته گذشته خطوط شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات دفتر کار مجازی به عنوان راه ارتباطی هزاران کسب و کار و استارتاپ در سراسر کشور، بدون اطلاع مسدود شد.
برخی اخبار غیررسمی دلیل این مسدودسازی خطوط را الزام مخابرات به تدوین قوانین جدید فعالیت‌های دفاتر کار مجازی و الزام دفاتر به احراز هویت مشترکان اعلام کردند.
استارتاپ‌ها، مشاغل خانگی، مشاوران در حوزه‌های مختلف، عرضه‌کنندگان خدمات آنلاین، خرده‌فروشان اینترنتی و همچنین شرکت‌هایی که در شهرستان‌ها فعالیت می‌کنند از مشتریان عمده دفاتر کار مجازی هستند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه