تکنولوژی
مصطفی طبری۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۳ مرداد

قفل های هوشمند نوعی جدید و مدرن از قفل هستند که به کاربر اجازه می دهند به جای استفاده از کلید، با گوشی هوشمند خود آن را باز کنند. البته نوعی قفل ها(خصوصاً در هتل ها) وجود دارند که با استفاده از کارت باز می شوند، اما قفل های هوشمن به شما این امکان را می دهد تا کلید مجازی در را با مهمانان یا دوستانتان به اشتراک بگذارید و یا دسترسی ها را از روی گوشی خود تغییر دهید.


قفل هوشمند August یکی از نمونه های خوب در این زمینه است که پیش از این تنها با استفاده از گوشی های هوشمند باز می شد. اما با آپدیت جدیدی که برای اپلیکیشن این قفل منتشر شده، کاربرانی که از ساعت هوشمند اپل واچ بهره می برند نیز می توانند این قفل را باز کنند.


بدین ترتیب از این پس راحت تر از قبل می توانید این قفل را باز کنید. ویژگی های اپلیکیشن نسخه اپل واچ کم و بیش مانند نسخه اسمارت فون است. این اپ به کاربران اجازه می دهد تا کلید مجازی را با افراد دیگر به اشتراک بگذارند و محدودیت هایی را تعیین کنند.


یکی از ویژگی های منحصربفرد قفل هوشمند August این است که به سادگی بر روی قفل های فعلی قابل نصب می باشد. در واقع تنها با صرف 10 دقیقه می توان این قفل های هوشمند را بر روی در نصب نمود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بند دوسویه ساعت اپل شما را به یک ساعت استاندارد تبدیل میکند . نپرسید چرا