سرگرمی
نيلوفر كل واخي۴:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۷ خرداد

در این جا در مورد هزینه ای که انتظار دارید برای کنسول 4K مایکروسافت پرداخت کنید، صحبت می کنیم.
در این مورد نیز مانند بسیاری دیگر از اطلاعیه های مایکروسافت، جزئیات کنسول جدید Xbox One S ، قبل از اینکه این شرکت شانس تایید آن در رویداد E3 خود را داشته باشد، به بیرون درز پیدا کرد. حالا این محصول رسمی شده است، ما می دانیم که این محصول از قابلیت پشتیبانی 4K و HDR ، یک هارددرایو 2TB و یک پورت USB برای لوازم جانبی کینکت که به ندرت استفاده می شود ( در صورتی که شما به خرید یک آداپتور بپردازید)، برخوردار است.

همچنین این دستگاه 40 درصد کوچکتر از مدل قبلی خود می باشد و از یک منبع تغذیه ی یکپارچه استفاده می کند، اما قیمت آن چه قدر است؟

زمانی که Xbox One S در ماه آگوست به حراج گذاشته شود، مدل 2TB که مایکروسافت آن را "نسخه ی راه اندازی" نامیده است برای شما در حدود 349 پوند و سایر مدل ها با حافظه ی 500GB و 1TB به ترتیب در قیمت های 249 پوند و 299 پوند موجود می باشند. این کنسول به همراه یک کنترل جدید عرضه می شود که از دوبرابر دامنه ی گیم پدهای فعلی برخوردار است، و دلیل آن به همراه داشتن قابلیت بلوتوث، و thumbstick به منظور استفاده در زمان بازی کردن است. زمانی که این موارد به همراه Xbox One S در ماه های آینده به بازار عرضه می شوند، انتظار داشته باشید که تا 50 پوند برای دریافت یک گیم پد سازگار با ویندوز، هزینه کنید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Xbox One S مایکروسافت با قابلیت 4K ، قبل از E3 معرفی خواهد شد