سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۶ آبان

شرکت Apple قیمت آداپتورهای USB-C را در پی اعتراضات کاربران کاهش داده است. این امر شاید برای صاحبان جدیدترین MacBook Pro این شرکت آن چنان خوشایند نباشد. محصول جدید Apple  تنها سه درگاه  Thunderbolt 3 USB-C را دارد که مشکلاتی در زمینه‌ی عدم پشتیبانی برخی از تجهیزات جانبی از طریق آن پیش آمده است. این در حالی است که امروزه اکثریت مردم از لوازم جانبی در کار خود بهره می‌برند. 
از آنجا که بسیاری از کاربران، به ویژه کسانی که با Pro‌ها کار می‌کنند، وابستگی زیادی به رابط‌های قدیمی برای انجام کارهای خود دارند، از این رو با مشکل مواجه خواهند شد. شرکت Apple به منظور حفظ سرعت رشد این اکوسیستم و هدایت کاربران به سمت تکنولوژی‌های جدیدتر، در صدد کاهش قیمت تمام لوازم جانبی، مبدل‌‌های Thunderbolt 3 USB-C و آداپتورها و کابل‌های اتصال مربوطه برآمده است. بر این اساس کاهش قیمت انواع آداپتورها و برخی کابل‌های USB-C از ۶ تا ۲۰ دلار ، به شرح زیر است:
USB-C به آداپتور USB قدیمی از ۱۹ به ۹ دلار
Thunderbolt 3 به Thunderbolt 2 از۴۹ به ۲۹ دلار
USB-C به کابل نوری یک متری از ۲۵ به ۱۹ دلار
USB-C به کابل نوری دو متری از ۳۵ به ۲۹ دلار
آداپتور چندگانه با درگاه‌های HDMI ،USB و USB-C  از ۶۹ به ۴۹ دلار
آداپتور چندگانه با درگاه‌های VGA ،USB و USB-C از ۶۹ به ۴۹ دلار

تنها کابل شارژ USB-C مشمول تخفیف نشده است.
شرکت Apple همچنین قیمت لوازم جانبی USB-C شرکت‌های ثالث را نیز ۲۵ درصد کاهش داده است. به عنوان مثال، کارت USB-C SD محصول SanDisk به جای ۴۹ دلار با قیمت ۲۹ دلار در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.
شایان ذکر است این کاهش قیمت تنها تا پایان سال جاری میلادی ادامه خواهد داشت.

برچسب هاUSB-CApplePrice
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

5 نکته برای اینکه اپلیکیشن های فوق العاده برای اپل واچ بسازید