موبایل و تبلت
مهدی پرهیزی۱۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۴ مهر

صبح امروز، Sony قیمت و زمان عرضه‌ی جدید‌ترین گوشی‌های هوشمند خود را منتشر ساخت. در حالی که از اپراتورهای طرف قرارداد صحبتی به میان نیامده است، مشتریان گوشی‌های آنلاک، می‌توانند از۲۵ سپتامبر و ۲ اکتبر، به ترتیب در فروشگاه‌های Best Buy و Amazon  اقدام به خرید نمایند. 
به راستی Sony تمرکز خاصی بر روی دوربین این دو مدل داشته است. مدل XZ با صفحه‌ نمایش ۵.۲ اینچی دارای دوربین ۲۳ مگاپیکسلی در پشت آن، به همراه دو حسگر با فوکوس خودکار است. این سخت‌افزار، توانایی ثبت‌ عکس‌های با کیفیت مناسب در شرایط نوری مختلف را ایجاد نموده است. این گوشی می‌تواند در حالت عادی، ویدئوهای با کیفیت 4K ضبط کند. دوربین این گوشی همچنین دارای لرزشگیر ویدئوی ۵ محوره است و قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده است، ۶۹۹ دلار برای مدل‌ آنلاک آن است. Xperia XZ دارای ۳ گیگابایت RAM و ۳۲ گیگابایت حافظه نیز می‌باشد.
مدل X Compact با ۴.۶ اینچ صفحه‌ی نمایش، تقریبا تمام ویژگی‌های دوربین مدل XZ را داراست. در این مدل میزان RAM همچنان همان‌ مقدار باقی مانده است، اما شاهد صفحه‌نمایش کوچک‌تر، باتری با ظرفیت کم‌تر و پردازنده‌ی صعیف‌تری می‌باشیم. X Compact نیز به میزان ۴۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است.

برچسب هاXZX CompactXperiaSony
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

به روز رسانی سونی اکسپریا Z2 ، Z3 به آندروید 6.0.1 (مارشملو)