موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۴ بهمن

کمپانی Apple در اوایل پاییز سال 2018 قصد دارد محصولات iPhone جدید خود را معرفی کند. صفحه‌نمایش این گوشی‌ها بدون فریم Super Retina خواهد بود. اما خبر جدید در مورد این محصولات، قیمت iPhone 2018 در شبکه‌های مجازی است.
البته گویا توسعه‌دهندگان با توجه به بازخوردهای کاربران از قیمت گوشی iPhone X در مورد ویژگی‌های جدید محصول و هزینه‌های آن تجدید نظر کرده‌اند. این کمپانی نسخه‌های جدید گوشی هوشمند و پرطرفدار خود را در ماه سپتامبر سال جاری رونمایی خواهد کرد.
با توجه به اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، مدل‌های جدید دارای صفحه‌نمایش بدون فریم، اسکنر صورت و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم می‌باشد. فیل جونز، تحلیلگر مشهور، اظهار داشته که سیاست قیمت‌گذاری در بازار فروش با توجه به انتشار محصولات جدید Apple، شکل خواهد گرفت.
بر اساس اخبار منتشر شده محصول‌های جدید iPhone احتمالا دارای صفحه‌نمایشی ۶.۱ اینچی از نوع IPS با قیمتی بین ۸۰۰ تا ۹۵۰ دلار، با اندازه صفحه‌ی ۵.۸ اینچی از نوع OLED و قیمتی در بازه‌ی ۹۵۰ تا ۱۱۰۰ دلار و در در آخر iPhone با صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی از نوع OLED با قیمتی در حدود ۱۱۰۰ تا ۱۲۵۰ دلار خواهند شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه