تکنولوژی
الناز فرجی۵:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۶ خرداد

شاید بیشتر از همه دوربین های گوشی های همراه مناسب ثبت لحظات با خانواده و دوستانمان باشند . با ساده ترین افکت ها عکس های ما میتوانند برای نشان دادن دنیا آنقدر کوچک باشند که به سختی برای انسان قابل دیدن هستند .

درست مانند لنز های micro phone ،لنز های blips طوری طراحی شده اند تا به شیشه ی بیرونی دوربین گوشیبچسبند ، در حالیکه قابل توجه نیستند . blips به صورت جفت و با سطوح مختلف برجسته نمایی ارائه میشوند .
لنز های blips marco 10 برابر بزرگ نمایی میکنند ، و برای مشاهده ی چیزهایی مانند حشرات یا لکه های پوستی مناسب هستند . فاصله ی بصری مناسب از یک فرد 13 میلیمتر است . درضمن blips micro میتواند به بزرگنمایی 100 برابر دست یابد و جزئیات را تا حدود 1/275
میلی متر تشخیص دهد .یعنی امکانش وجود دارد که بتوان با آن به چیزهای کوچکی مانند سلول ها نگاه کرد ، با فاصله ی  بصری حدود 6.4 میلیمتر .


این لنز ها با استفاده از نیروی الکترو استاتیک به شیشه ی دوربین گوشی وصل هستند بنابراین اثری روی شیشه باقی نمیگذارند .


لنز های blips که توسط smart micro optics ساخته شده اند طوری طراحی شده اند که روی همه ی مدل های گوشی و تبلت کار کنند . این شرکت میگوید که آنها آنقدر کوچک هستند که بتوانند به دستگاه وصل شده و حتی بدون گرفتن حجمی زیاد داخل یک جیب جا شوند . لنز های ماکرو حدود 0.5 میلی متر ارتفاع دارند .در حالیکه لنز های میکرو حدود 1.2 میلیمتر .


برنامه ی همراه برای ios و اندروید به کاربران این امکان را میدهد تا عکس بگیرند و به اشتراک بگذارند ، و basic kit هم شامل دو اسفنج کوچک میشود که میتواند برای ثابت نگه داشتن گوشی و تمرکز کمک کند . lab kit دیگر شامل منبع نور ، جای گوشی و 6 اسلاید آماده شده است . لنز های میکرو میتوانند برای مشاهده کردن چیزهایی به کوچکی سلول ها استفاده شوند . کمپین جمع آوری سرمایه ی کیک استارتر برای لنز های blips در حال جریان است .
در زمان نوشتن این مطلب بیعانه ی 20 یورویی میتواند برای شما یک  basic kit وبا 40 یورو  میتواند برای شما یک lab kit به همراه داشته باشد ، اگر همه چیز طبق نقشه پیش رود ، تحویل دادن از آگوست امسال شروع میشود .


برچسب هاMicro phoneblips
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سونی فروشگاه آنلاینش را در 28 آگوست تعطیل می کند