نرم افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۵ مهر

طی مصاحبه یکی از مدیران عالی رتبه کمپانی چینی لنوو، این کمپانی قصد ندارد سیستم عامل ویندوز را بر روی گوشی های هوشمند خود، اجرایی کند.
سپس این گفته ها نیز توسط مدیر ارشد این کمپانی نیز تایید شد. در یکی از فروم ها به نام Canalys Chanel Forum 2016 در میانه گفتگوی کاربران در مورد این تصمیم، عنوان شد که این کمپانی این امر را چیزی دور از فکر خواند و اتخاذ این تصمیم را امری ساده لوحانه خطاب کرد.
او گفت: " ما در حال حاضر هیچ برنامه ریزی برای اجرایی کردن این سیستم عامل بر روی محصولات خود نداریم. انتشار سیستم عامل ویندوز فون را نه تنها من بلکه مدیر ارشد این کمپانی نیز رد می کند زیرا از این مطمئن نیستیم که مایکروسافت در آینده از این سیستم عامل پشتیبانی کند با خیر؟"
البته گفته های این فرد حاکی از این نیست که مایکروسافت قصد دارد پشتیبانی از این سیستم عامل را متوقف کند بلکه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و رشد روز افزون در تنوع سیستم عامل ها ممکن است معادلات این کمپانی را تغییر دهد.
کمپانی عقیده دارد لزومی برای پیاده سازی این سیستم عامل بر روی گوشی هایش نمی بیند. این در حالی است که لپ تاپ لنوو در حال اجرا بر روی ویندوز 10 از محبوبیت بالایی برخوردار است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه