تکنولوژی
حمید رضا مازندرانی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۵ شهريور

شرکت دل یک سری جدید از لپ تاپ هایAlienware  در ابعاد نمایشگر 13، 15 و 17 اینچی ارایه کرده که مجهز به واقعیت افزوده است. برای اهالی بازی، جذاب ترین بخش پشتیبانی از کارت گرافیک جدید NVIDIA است. مدل 17 اینچی کارت گرافیک GTX 1080 را پشتیبانی می کند، و مدل 15 و 13 اینچی به ترتیب کارت های GTX 1070 و GTX 1060 را پشتیبانی می کنند. در نتیجه همه این لپ تاپ ها "آماده برای واقعیت مجازی" هستند و می توان با هدست های Oculus Rift یا HTC Vive با آن ها بازی کرد.


مدلهای 15 و 17 اینچی دوباره از اول طراحی شده اند، به طوری که لولای صفحه نمایش به جلو کشیده شده است. این موضوع به دل اجازه داده قسمت های اضافی نظیر خنک کننده را در عقب جاسازی نماید تا یک محصول 25 درصد باریک تر تولید گردد. قاب لپ تاپ با ترکیبی از آلمینیوم و منیزیوم ساخته شده که کیفیت بهتری دارد.


درباره داخل لپ تاپ هم باید گفت پردازنده Core i7  به کار گرفته شده که البته برای مدل 17 اینچی گزینه سری k هم وجود دارد. صفحه نمایش مدل 15 و 17 اینچی هم 1080p با نرخ رفرش 120 هرتز است. صفحه کلید آن نیز کلید های LED رنگی دارد و صفحه لمسی آن می تواند تا ده تماس همزمان را دریافت نماید.


برای جالب تر شدن لپ تاپ های فوق، دوربین های Windows Hello به تمامی مدل ها اضافه شده است. اگر از جلوی لپ تاپ کنار بروید چراغ های کیبورد خاموش می شود و همچنین دستگاه می تواند با تعقیب حرکت چشمان شما کارهایی نظیر باز و بسته کردن قفل خود را انجام دهد.


مهمترین مسئله یعنی قیمت هنوز منتشر نشده، اما همه مدل ها از فصل پاییز به بازار خواهند آمد.


برچسب هاAlienware
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

محصول جدیدِ Alienware به سیستم واقعیت مجازی مجهز می شود