گوناگون
مصطفی طبری۹:۲۰ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۷ شهريور

اگر در دنیای تلویزیون، Philips AmbiLux شما را حیرت زده کرده باشد، قطعاً لپ تاپ گیمینگ ASUS ROG GX700 مجهز به خنک کننده آبی این کار را در دنیای لپ تاپ ها انجام خواهد داد.
این نخستین لپ تاپی است که از یک خنک کننده آبی بهره می برد. لپ تاپ گیمینگ ایسوس دارای یک محفظه خنک کننده با استفاده از آب می باشد که توسط یک رابط اتصال ویژه به این لپ تاپ 17 اینچی متصل می شود.
این محفظه با استفاده از یک بازوی اهرمی بطور کامل به لپ تاپ متصل شده و استحکام خوبی دارد. زمانی که قصد دارید در منزل یا محل کار خود از حداکثر توانایی های لپ تاپ استفاده کنید باید از این محفظه خنک کننده نیز بهره ببرید، اما در مواقع سفر و زمانی که به توان پردازشی زیادی نیاز ندارید، می توانید آن را جدا کرده و در کناری بگذارید.


بنظر می رسد ایسوس با استفاده از این واترکولر قصد داشته تا از حداکثر قابلیت های اورکلاکینگ پردازنده های نسل ششم اینتل i7-6820HK، رم 64 گیگابایتی و کارت گرافیک GTX 990M بهره ببرد. این کارت گرافیک از 2048 هسته ی CUDA با سرعت پردازشی 1190MHz، 8 گیگابایت حافظه ویدیویی با سرعت 5000MHz بر روی باس 256 بیتی بهره برده و پهنای باند 160GB/s را ارائه می دهد.
این مشخصات به راحتی با یک سیستم رومیزی سطح بالا برابری می کند. زمانی که خنک کننده را به لپ تاپ متصل می کنید بلافاصله خنک کننده به همراه یک اسکریپ اورکلاک کننده شروع به کار کرده و تا 80 درصد عملکرد سخت افزاری لپ تاپ را افزایش می دهند.
طراحی صنعتی محفظه خنک کننده اگرچه شاید خیلی زیبا نباشد، اما به شدت جلب توجه می کند. همچنین کیفیت ساخت کلی لپ تاپ بسیار عالی می باشد. وزن لپ تاپ نیز بطور قابل تحسینی سنگین نبوده و برای یک لپ تاپ گیمینگ بسیار مناسب است.


در ساخت بدنه لپ تاپ از تیتانیوم و مس استفاده شده و ظاهر بسیار زیبایی را ارائه می کند. پورت های HDMI، USB 3.0، Thunderbolt، DisplayPort و پورت های جدید USB-C همگی بر روی این لپ تاپ پیدا می شوند. صفحه کلید ارگونومیک با فاصله مناسب، نمایشگر IPS با وضوح 4K با زوایای دید و تراکم پیکسلی عالی از سایر مشخصات برجسته این لپ تاپ می باشند.
ایسوس ROG GX700 خودش را در چهارماهه جاری عرضه خواهد کرد و هنوز قمیت دقیق آن مشخص نیست. اما باتوجه به مشخصات، انتظار یک قیمت 3000 دلاری می رود.


دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

گیمرها برنده میشوند ،پیکسل pc ها بیشتر میشود