سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۶ دي

شرکت Lenovo ارتقاء سالانه‌ی خود را در نوت‌بوک‌های ThinkPad محبوبش ادامه می‌دهد. به تازگی  X1 Carbon ،X1 Yoga و X1 Tablet به‌روزرسانی شده و مجهز به پورت‌های Thunderbolt 3 USB-C و درگاه‌های افزایش پورت می‌باشند.
برای شروع، لپ‌تاپ  X1 Carbon با قیمت پایه‌ی ۱/۳۴۹ دلار، در حال حاضر جمع و جور‌تر از مدل قبل، با کوچک کردن صفحه نمایش IPS خود با اندازه‌ی ۱۴ اینچی به ۱۳ اینچ، ارتقاء یافته است.  این محصول همچنین ۰/۲ پوند سبک‌تر از مدل پیشین خود می‌باشد و به نظر می‌رسد به طور کلی در پوششی شفاف‌تر و ساده‌تر عرضه می‌شود. لپ‌تاپ مذکور همچنین ویژگی جدید دوربین مادون قرمز را برای تشخیص چهره داشته و از سیستم ورود بیومتریک Windows Hello مایکروسافت پشتیبانی می‌کند. گفتنی است مانند نسخه‌ی قبلی حسگر اثر انگشت برای امنیت مجوز معاملات آنلاین وجود دارد. علاوه بر این، لپ‌تاپ ThinkPad X1 Carbon تا ۱۵ ساعت توانایی نگهداری شارژ داشته، در حالی که میزان عملکرد باتری در مدل قبلی به ۱۰ ساعت می‌رسید. این مدل همچنین از نسل هفتم پردازنده‌ی Core i7 و صفحه‌نمایش با رزولوشن مناسب WQDH  2,560 x 1,440 بهره می‌برد.
لپ‌تاپ ThinkPad X1 Yoga با قیمت پایه‌‌ی ۱/۴۹۹ دلار، نسخه‌ی جدیدِ صفحه‌کلیدی که در مدل قبلی دیده می‌شد را داراست. شایان ذکر است، این محصول  نیز از نسل هفتم پردازنده‌های Intel Core و یک قلم قابل شارژ بهره‌مند است، اما در نهایت با نسخه‌ی قبلی تفاوت چندانی ندارد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

دیوایس جدید لنوو به همراه پروژکتور