سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۴ ارديبهشت

با آمدن سخت‌افزارهای PC، مایکروسافت همیشه در تلاش برای انجام کاری متفاوت بوده است. Surface و Surface Pro در عمومی کردن ایده‌ی لپ‌تاپ‌های هیبریدی کمک فراوانی کردند، لپ‌تاپ‌هایی که به عنوان تبلت نیز قابل استفاده می‌باشند. Surface Book این ایده را با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، اتصالات منحصر به فرد و سخت‌افزارهای بسیار قوی‌تر یک قدم به جلو برده است. اما همانطور که شب گذشته به طور غیر رسمی و امروز صبح به طور رسمی اعلام شد، در واقع مایکروسافت در حال برگشت به اصول اولیه‌ با Surface Laptopهای خود است.
این در واقع نوت‌بوکی ساده است البته با ظرافت و روانی Microsoft Surface. مهمتر از همه اینکه این دستگاه پرچم دار ویندوز 10S است، سیستم‌عامل جدید و کارآمد مایکروسافت که بازار آموزش را هدف قرارداده است. مشابه ChromeOS این مدل برای برنامه‌های تحت وب و نرم‌افزارهای موجود در فروشگاه Microsoft با در نظر گرفتن امنیت و عمر باتری است.
مایکروسافت اعلام کرد که ارتقاء Surface Laptop به ویندوز 10 از طریق فروشگاه این شرکت تا پایان سال رایگان بوده و پس از آن هزینه‌ی 49 دلاری از مشتریان گرفته خواهد شد. البته واضح است که این تغییر سیستم‌عامل و ارتقاء آن منجر به کاهش شدید عمر باتری لپ‌تاپ خواهد شد. این مدل شامل صفحه‌نمایش لمسی ۱۳.۵ اینچی با نام تجاری Pixel Sense و یک صفحه‌کلید Alcantara است که موادش مانند پارچه نرم و صاف می‌باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه