گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۰ مرداد

از آغاز سال جاری کمپانی Apple گجت های زیادی را به بازار عرضه کرده است اما گویا تعدادی از مهمترین و جذاب ترین این دستگاه ها قرار است در مدت زمان کوتاهی که تا پایان سال جاری مانده، به کاربران ارائه شوند. در رابطه با این موضوع می خواهیم لیستی از گجت های این کمپانی در سال 2017 را به شما ارائه دهیم.
شما در حال حاضر می‌توانید از قفسه ی فروشگاه ها، نسخه‌ی مقرون به صرفه ی iPad ،iPhone 7 قرمز رنگ، نسخه‌ی 10.5 اینچی iPad Pro و مدل های جدیدی از iMac و MacBook را خریداری نمایید. اما پرطرفدارترین این محصولات در ماه های آینده رونمایی خواهند شد که یکی از آن ها iPhone 8 خواهد بود. این محصول دارای صفحه نمایش بدون فریم OLED، شارژر بی سیم و دوربین پیشرفته با عملکرد SmartCam خواهد بود. گفته می‌شود قیمت این دستگاه 1000 تا 1400 دلار می‌باشد.
علاوه بر این مدل های جدید iPhone 7S و 7S Plus با صفحه نمایش 4,7 و 5,5 و بدنه ی شیشه ای پنل عقبی، حافظه ی داخلی 64 گیگابایتی و خیلی از ویژگی های دیگر ارائه خواهد شد. دیگر طرفداران این برند نیز انتظار محصول Apple Watch Series 3 را می کشند. محصول دیگری که اپل آن را برای رونمایی تا پایان سال جاری در نظر دارد Apple HomePod با قابلیت پشتبانی از دستیار صوتی Siri و با قیمت 349 دلار است.
در خبر‌های گذشته در این مجله ی خبری نیز به این نکته اشاره کردیم که محصول Apple TV قرار است با ویژگی پخش 4K ارائه گردد و در نهایت آخرین محصولی که قرار است در سال 2017 ارائه شود، iMac Pro است. این گجت دارای کارت گرافیکی قدرتمند Radeon Pro Vega است که می تواند هر شخصی را به یک طراح حرفه ای بدل کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه