موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۲ آذر

وب سایت پرطرفدار GSMArena در آستانه‌ی تعطیلات سال نو لیستی از 10 گوشی محبوب دنیا را برای کاربران خود آماده کرده است. به نظر می‌رسد این رتبه بندی بسیارکارآمد است و کاربران می توانند به راحتی و با هر بودجه ای، هدیه ی سال نو خود را انتخاب نمایند.
گوشی هوشمند Oppo F5 دارای ویژگی های فنی بالا و قیمت مناسب است. یکی از ویژگی هایی که در این محصول توجه خریداران را جلب می‌کند وجود صفحه نمایش (18:9) و وضوح تصویر در دوربین سلفی آن است. در جایگاه دوم گوشی هوشمند Samsung Galaxy J7 Pro به چشم می‌خورد. این محصول یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی‌های ارائه شده در این برند است که با چنین ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری ارائه شده است. یکی از دلایل محبوبیت آن، دارا بودن ویژگی های مطلوب برای کاربران است.
رتبه‌ی سوم متعلق به Xiaomi Remmi 5 است. اگر چه ارائه‌ی این محصول برای سال آینده برنامه ریزی شده است اما خریداران با توجه به اخبار و اطلاعاتی که از قابلیت‌های این مدل ارائه شده است، بی‌صبرانه منتظر عرضه‌ی آن هستند حتی اگر مجبور شوند بعد از سال نو آن را خریداری کنند.
در مکان چهارم Redmi 5 Plus قرار گرفته است که فروش آن، 12 دسامبر آغاز خواهد شد. مکان پنجم متعلق به Mi A1 است که دارای سیستم عامل Android می‌باشد. محصول ششم Huawei Honor 7X است که به تازگی ارائه شده است، این مدل هم به دلیل کیفیت خوب دستگاه بسیار محبوب است. مدل هفتم نیز OnePlus 5T معرفی شده است. مکان های هشتم، نهم و دهم متعلق به Apple iPhone X، Samsung Galaxy Note 8 و Huawei Mate 10 Pro است. در آخر باید به این نکته اشاره کرد، این مدلها با وجود به قیمت بالا محبوب هستند، اما خریداران انتظار دارند نسخه‌های جدید و مقرون به صرفه‌ای از این تولیدکنندگان تا اوایل سال 2018 ارائه شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه