موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۹ خرداد

قابلیت پرداخت با سامسونگ در روز چهارشنبه در استرالیا راه اندازی شد، اما نیاز به شرکای بانکی بیشتر، قبل از جایگزین شدن به عنوان کیف پول شما دارد.

برای شروع،  تنها مشتریانی که از کارت های بانکی صادر شده توسط American Express برخوردارند و یا افرادی که از کارت های اعتباری Citibank استفاده می کنند، می توانند به سیستم پرداخت با موبایل دسترسی داشته باشند. اگر از کارت های اعتباری American Express استفاده می کنید، می توانید در زمان مناسب و بر اساس تصاویر زیر از آنها استفاده کنید.


اثر انگشتی که بر روی دستگاه خود جهت تاییدیه ی ثبت نام به کار برده اید را استفاده کنید.
پشت دستگاه خود را بر روی کارتخوان یا NFC قرار دهید.
زمانی که اپلیکیشن را نصب کردید، اضافه کردن کارت بانکی به این اپلیکیشن آسان خواهد بود. کارت خود را بلافاصله در برابر دوربین تلفن هوشمند خود بالا بگیرید و سپس یک آدرس برای زمان پرداخت به آن اضافه کنید،  اطلاعات کارت های بانکی همچنین می توانند به صورت دستی اضافه شوند. پرداخت با سامسونگ می تواند با بالا دادن صفحه از سمت پایین صفحه به سمت بالا فعال شود.


سامسونگ قول داده است که داده های کارت های بانکی شما را به خوبی و با امنیت کامل حفظ کند. از اطلاعات کارت بانکی شما محافظت می شود و تراکنش های مالی شما تنها در صورت ارائه ی اثرانگشت شخص شما و یا رمزعبور قابل مشاهده است. همچنین این برنامه درنظر دارد تا ویژگیهایی مانند ارائه ی کارت های هدیه و وفاداری را در کنار یکدیگر قرار دهد، و در کنار آن به دنبال شراکت های احتمالی با سیستم های حمل و نقل استرالیایی مانند Opal و Myki می باشند.
نصب کردن اپلیکیشن به عنوان اولین قدم محسوب می شود. ما برای امتحان به سمت تنها کافه ی نزدیک به دفتر کار Mashable Australia رفتیم که کارت های اعتباری Amerian Express را می پذیرد. این بار همانند روشی که در ماه نوامبر به وسیله ی پرداخت با موبایل توسط اپل استفاده کرده بودیم، مجبور بودیم که هزینه ی خدمات اضافی که بسیاری از تاجران برای تراکنش های مالی American Express دریافت می کنند را نیز پرداخت کنیم.
زمانی که صفحه ی پرداخت سامسونگ را بالا بیاورید،  این عملکرد تنها به وسیله ی یک ضربه با اثر انگشت شما فعال خواهد شد . برای انجام خرید تنها نیاز دارید تا تلفن خود را تا پایان پرداخت نگه دارید.
متاسفانه، در برخی موارد انجام تراکنش  شش تا هشت ثانیه بیشتر از زمان استاندارد برای پرداخت طول می کشد و این مسئله ای است که بسیاری از استرالیایی ها با آن آشنا هستند. در دنیای امروز، این عمل می تواند فوق العاده کند انجام شود.
در صورتی که سامسونگ بتواند مدت زمان انجام تراکنش خود را کاهش دهد، و قابلیت حمل و نقل عمومی را به ویژگیهای خود اضافه کند، با راحتی بیشتری می توانیم کیف پول خود را کنار بگذاریم.

برچسب هاSamsung Pay
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

کیف پول خود را کنار بگذارید، سرویس پرداخت Samsung Pay در راه است