تکنولوژی
سید سجاد احمدی۸:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۳۰ خرداد

آینده ماشین های لوکس به چه شکل خواهد بود؟ شرکت رولز-رویز ممکن است جواب این سؤال را بداند.
پنجشنبه صبحِ 26 امِ جوئن شرکت رولز-رویز از یکی از ماشین های نمادین خود پرده برداشت، ماشینی که مثل یک نگاه گذرا به آینده ماشین های لوکس این می ماند.

اسم کدِ این ماشین 103EX می باشد و البته با فاصله نزدیکی از نمونه ای مشابه از BMW می ماند
که آن را در ماه مارس معرفی کرد. در ماشینی که توسط BMW و با نام Vision معرفی شده بود بیشتر بر روی ظاهر اسپرت و جذاب و عدم آلودگی محیط زیست تمرکز شده بود اما محصول طراحی شده توسط رولز-رویس تماماً بر روی لوکس بودن ماشین تمرکز دارد.
خصوصیت منحصر به فرد این ماشین سیستمی است به نام Eleanor اما این Eleanor چیست؟ یا بهتر است بگوییم کیست؟!

Eleanor دستیار هوشمند شماست که وظایف مختلفی برای شما انجام خواهد داد از جمله آن ها می توان به رانندگی اشاره کرد!
دستیار هوشمند شما با تمام کارها و عادات روزمره شما گره خورده است، این هوش مصنوئی بر اساس علایق، کار و زمان بندی های روزانه شما خود را برنامه ریزی کرده و زمانی که شما آماده رفتن سر کار هستید ماشین را درب منزل برای شما آماده کرده است.
در راه هم Eleanor در مورد قرار و مدارهای امروزتان به شما اطلاعاتی خواهد داد و به شما در آماده سازی خود برای آن ها کمک می کند.


اگر فکر می کنید از موتور Rolls V12 در این ماشین استفاده شده است اشتباه می کنید. شرکت موتورِ این اتومبیل را اینگونه توصیف می کند: «آینده نگری، قدرت و بدونِ خروجیِ اگزوز».
از آنجا که 103EX نیازی به راننده ندارد شما می توانید بر روی موبلمان و بالشتک های آن که از مرغوب ترین چرم های دنیا ساخته شده اند لم دهید یا اینکه از تلویزیون بزرگِ OLED خود برنامه مورد علاقه تان را تماشا کنید، اگر هم قرار ملاقاتی دارید به نظر نمی رسد داخل ماشین جای بدی برای این کار باشد.


وقتی هم به مقصد رسیدید قفل ها باز شده و ماشین با احترام راه خروج شما را باز می کند اگر هم به نظر شما کم است با استفاده از پروژکتور بر روی زمین برای شما فرش قرمزی منعکس می کند.
برای این ماشین لوکس هنوز تاریخ تولید مشخصی تعیین نشده است اما نمونه ای که توسط BMW معرفی شده بود و در آغاز متن به آن اشاره ای داشتیم طبق زمان بندی های شرکت تا سال 2021 برای شما آماده است اما معلوم نیست که رولز-رویس محصول خود را می تواند زودتر به مرحله تولید برساند یا خیر، می توانیم منتظر بمانیم تا مشخص شود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Need for Speed Reboot سال آینده با کلی هیجان و امکانات جدید منتشر می شود