تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۴:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۶ مرداد

ماشین سه چرخ 84 mpg Elio تولید شده با سرمایه گذاری جمعی و دارای دو صندلی، در حال حاضر می تواند به صورت قانونی در خیابان ها حضور داشته باشد و می تواند از شما پیش سفارش دریافت کند. در حالی که این شرکت به ارائه ی یک تاریخ تحویل قطعی برای این وسیله نپرداخته است، علاقه مندانی که به دنبال یک ماشین جایگزین با هزینه ی پایین برای مالکیت خودرو هستند حالا می توانند با پرداخت 7000 دلار مدل ابتدایی آن را دریافت کنند که با امضای این قرارداد نسبت به خرید Elio بدون در نظر گرفتن این که در چه زمانی به فروش گذاشته می شود، متعهد میشوند.
این طرح قیمت گذاری شده ی عجیب و غریب در حقیقت نتیجه ی برنامه ی وام تولیدکنندگان وسایل نقلیه و سازمان انرژی و فن آوری های توسعه یافته است، که به ارتقای پروژه ها و ایجاد شغل در حالی منجر میشود که به کاهش وابستگی کشور به نفت خارجی می انجامد. بر اساس گفته های بنیان گذار پاول الیو،"برنامه ی ATVM  یک نقطه ی شکست برای موتورهای Elio محسوب نمی شود." اما به شرکت او کمک میکند تا این وسایل نقلیه ی عجیب و غریب را به بازار بازگرداند. و Elio نیاز به توافق شرکت دارد تا بتواند به برآوردن کردن نیازهای سازمان انرژی بپردازد.
پس در حال حاضر، این شرکت به ارائه ی دو ردیف قیمت گذاری پرداخته است: دسته ی ذکر شده در بالا که بر اساس توافق ها موظف به پرداخت 7000 دلار است و یک دسته ی کمی گران قیمت تر 7300 دلاری که قابل استرداد نیست، اما شامل قرارداد الزام آور نیز نمی گردد. (برای کسانی که به دنبال امتیاز هستند، این قیمت تا اندازه ای گران قیمت تر از MSRP 6800 دلاری قول داده شده، در طول کمپین سرمایه گذاری دسته جمعی می باشد). خریدارانی که پیش از این به انجام یک سفارش قابل استرداد پرداخته اند نیز می توانند با تغییر رزرو خود، به قیمت پایین تری دست پیدا کنند و همه ی افراد وسایل نقلیه ی خود را بر اساس نوع پیش پرداخت و مبلغ آن دریافت میکنند. همچنین گزینه هایی مانند انتقال خودکار، یکپارچه سازی با سیستم عامل، کمک در زمان پارک کردن و یا یک سیستم سرگرم کننده می تواند هزینه ای بین 380 دلار تا 2000 دلار بیشتر را متحمل شود.
در وب سایت این شرکت، Elio اخیرا بیش از 56000 نفر برای خرید ثبت نام کرده اند و مبلغ 7000 دلاری تنها در صورتی موجود خواهد بود که آن ها به 65000 رزرو کلی از دسته های قبلی خود دست پیدا کنند، پس این طرح قیمت گذاری در اولین گروه Elios و برای راه پیدا کردن به جاده ها، به اتمام نمی رسد. آخرین بار شنیده ایم که این اتفاق در سال 2017 رخ خواهد داد.

برچسب هاElio
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه