تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۷ مرداد

پس از سال ها پیش بینی، خودروی Karma در نهایت از Revero پرده برداری کرد، یک ماشین فوق العاده ی برقی با قابلیت اتصال به برق که از پنل های خورشیدی قرار داده شده در بام انرژی دریافت می کند. در سایر اخبار مربوط به حمل و نقل، BMW به راه اندازی یک نسخه ی برقی از سدان مدل بالای خود پرداخته است، و یک گزارش جدید نشان داده است که انگلستان از شارژرهای EV بیشتری در مقایسه با پمپ بنزین ها تا سال 2020 برخوردار خواهد بود. انجام کار بر روی Hyperloop ادامه دارد: یک شرکت به اعلام برنامه ریزی های خود در این هفته پرداخته است تا به ساختن اولین لوله های حمل و نقل مافوق صوت زیر آبی، در جهان بپردازد. و دوچرخه های Republic برای کودکان، ممکن است به هیجان انگیزترین وسیله برای رفت و آمد کودکان تبدیل شود.
این ماه Tesla اعلام کرد که یک ادغام تاریخی با شهر خورشیدی صورت خواهد گرفت و الون ماسک نیز پیش از این در حال کار کردن بر روی بزرگترین محصول بعدی خود می باشد: یک سقف، که کاملا از پنل های خورشیدی ساخته شده است. در همین زمان، نیویورک به تایید برنامه های خود به عنوان منبعی برای 50 درصد از انرژی های قابل تجدید پرداخته است. و اسکاتلند یک روز کامل را به وسیله انرژی باد گذرانده است. در خاورمیانه، Masdar به توسعه ی یک تکنولوژی جدید پرداخته است که از شن و ماسه به منظور ذخیره کردن گرمای خورشید استفاده می کند، و یک مرد در غزه به ساخت یک دستگاه نمک زدایی با انرژی خورشیدی پرداخته است که می تواند به تولید 2.6 گالوون آب تازه در هر روز بپردازد.
یک تیم از محققان به ساختن بزرگترین پرینتر سه بعدی در دنیا پرداخته اند، که قادر است به ایجاد یک خانه ی کامل از گل و لجن با صرف هزینه ی نزدیک به صفر بپردازد. در سایر اخبار مربوط به تکنولوژی و طراحی، یک مزرعه در آینده و در ژاپن، قادر است تا به تولید 12000 سرکاهو در یک روز و با استفاده از فن آوری نور LED پیشرفته بپردازد. یک مزرعه ی عمودی می تواند 10 طبقه از تولید شهری را برای یک سایت در نزدیکی خط تولید نیویورک به همراه بیاورد. و یک دختر 16 ساله از آفریقای جنوبی به اختراع یک دستگاه متلاشی کننده ی خشکسالی با استفاده از مواد عجیب یعنی استفاده ی هر روزه از پوست پرتقال پرداخته است.

برچسب هاKarma
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Microsoft قصد دارد تجربه‌ی کاملی از Windows 10 را به دستگاه‌های مبتنی بر پردازنده‌ی ARM ارائه دهد