تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۲۰:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۳۱ تير

Tesla مدل X بهترین ماشین در طبقه ی خود محسوب می شود، اما با داشتن MSRP به طرز بازدارنده ای با داشتن قیمت 83،000 دلار گران قیمت است. اما قرار است تغییراتی صورت بگیرد، زیرا Tesla به تازگی نسخه ی جدید SUV برقی خود را عرضه کرده است که 9،000 دلار ارزان تر است. اگر منتظر یک ماشین پرنده هستید، لازم نیست بیشتر از این صبر کنید.  Aeromibile به تازگی از یک نمونه ی اولیه با برند جدید رونمایی کرده است و به اعلام برنامه های خود به منظور عرضه ی یک ماشین پرنده ی تبلیغاتی تا سال 2017 پرداخته است. آژانس فضایی اروپایی به ساخت یک هواپیمای جدید ابرصوتی پرداخته است که از لندن تا سیدنی در طول 4 ساعت پرواز خواهد کرد. و یک شرکت ولزی به تولید کامیونی پرداخته است که به فرش کردن سطح جاده ای، قرار دادن آن بر روی زمین و سپس بلند کردن مجدد آن می پردازد.
حالا رسمی شده است: شهر نیویورک به تازگی چراغ سبز را به سمت اولین پارک زیرزمینی جهان نشان داده است. Lowline در یک خط قطار رها شده در قسمت پایینی شرق ساخته می شود، و از ویژگی سیستم روشنایی در روز با تکنولوژی بالا برخوردار است که ازآیینه ها و فیبر نوری به منظور حفظ یک جنگل زیرزمینی استفاده می کند. در سایر اخبار، یک تیم از MIT به توسعه ی یک " آپارتمان در جعبه" با قابلیت تغییر پذیری پرداختند و در نظر دارند تا آن را تا سال 2017 به بازار عرضه کنند. گوگل برای ساخت یک ستاد مسقف دیوانه وار برنامه ریزی کرده است که در سال گذشته کنار گذاشته شده بود، اما با تشکر از معامله ی جدید با LinkdIn این پروژه واقعا ساخته خواهد شد.
قهوه و قارچ دوست دارید؟ بهتر است به این قهوه ساز جدید سر بزنید که از دانه های قدیمی به منظور رشد قارچ های خوشمزه استفاده می کند. در سایر اخبار مربوط به طراحی، ما متوجه یک خودکار رسانای شگفت انگیز شدیم که به شما اجازه می دهد، ورق های کاغذی ساده را به مدار الکتریکی تبدیل کنید. یک دختر 14 ساله، از قطعات قدیمی دوچرخه به منظور ساختن یک ماشین لباسشویی شگفت انگیز که از قابلیت کار کردن با پدال برخوردا است ، استفاده کرده است که به صرفه جویی در زمان و انرژی منجر می شود.Olive  یک چمدان هوشمند را طراحی کرده است که به صورت خودکار شما را دنبال می کند تا لازم نباشد که شما چمدان ها را به دنبال خود بکشید. و محققان از باکتری به منظور پرورش " کرم های بادی" میکروسکوپی استفاده می کنند که می تواند روزی به تلفن هوشمند شما برق برساند.

برچسب هاFlying cars
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سقوط خودروی پرنده ، در یک پرواز آزمایشی