تکنولوژی
دنیا شکوهی۶:۱۷ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۲ خرداد

جنگهای جاده ای تلفن همراه.
ماشین های پیشرو مرموز اپل را که چند ماه پیش در سراسر ایالات متحده گشت میزدند را به خاطر دارید؟ هیچ کس کاملا مطمئا نبود که آنها برای چه کاری هستند. اما اکنون روشن شده است که این ماشین به عنوان بخشی از برنامه ی به استاندارد رساندن اپلیکیشن نقشه اپل است.
با تشکر از کاوش های پیوسته 9to5Mac ، میدانیم که این ماشین های مجهز به دوربین، تصاویر سه بعدی از خیابان میگیرند، عکسهای از بر خیابان و بیشتر در کنار. ایده اصلی این است که اپل به مرور وابستگی خود به ارائه دهندگان ثالث را کاهش دهد.
چنانکه 9to5Mac  توضیح میدهد، اپل دیتاهای داخلی نقشه خود را تا سال 2018 میخواهد. این بدین معنی است که اپل نقاط مرجع خود را از پایینترین سطح جمع آوری میکند تا نهایتا منجر به کنترل بیشتر اپل بر روی کیفیت اپلیکیشن نقشه خواهد بود.

خیابان با یک چشم انداز

از زمانی که نقشه اپل در سال 2012 در دسترس قرار گرفت همواره در زمینه وسعت و دقت در زیر سایه نقشه گوگل بوده است. در این میان نقشه گوگل همواره در حال افزودن قابلیت های متفاوت است و اپل نیز نمی خواهد از قافله عقب بماند.
یکی از کاربرد های ماشین های پیشرو اپل در جمع آوری داده ها و اطلاعات است که برای اجرا حالت سه بعدی پرواز کم ارتفاع در چند خیابان مشخص طراحی شده است. به همراه تصاویر ساکن با کیفیت بالا برای تجارت و نقاط شاخص، اپل امیدوار است تا  Google Street View را مغلوب کند.
چیزهای بیشتری در مورد نقشه اپل و  iOS 9 در  WWDC در تاریخ 8 ژوئن خواهیم شنید. ظاهرا یکپارچگی جدول زمانی حمل و نقل عمومی به همراه تعداد زیادی قابلیت دیگر در راه است. ما شما  را از اخبار رویداد هفته آینده باخبر خواهیم کرد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

یوتیوب اپلیکیشن خود را برای دیوایس های قدیمی غیر فعال کرد