تکنولوژی
مصطفی طبری۱۸:۰ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۷ مرداد

چه خوشتان بیاید چه نیاید، سامسونگ در گلکسی اس 6 و اس 6 اج قابلیت تعویض باتری را حذف کرد اما در عوض امکان شارژ بی سیم را برای کاربران فراهم کرد. در حال حاضر تنها چند گوشی هوشمند وجود دارد که از قابلیت شارژ وایرلس بهره می برند که شامل این دو گوشی، نکسوس 5 و گوشی های لومیا رده متوسط به بالا می شود.
اما سامسونگ حالا مانیتورهایی را معرفی کرده که در پایه خود از صفحاتی برای شارژ بی سیم گجت های مختلف بهره می برند. این ویژگی جدید باعث خلوت شدن میز کار یا کامپیوترتان خواهد شد و علاوه بر این نیازتان به شارژرهای بی سیم جداگانه را نیز از بین خواهد برد. این پایه ها قادرند تمام گوشی های هوشمند که از فناوری Qi پشتیبانی می کنند را شارژ کند.


به غیر از این ویژگی، مانیتورهای سری SE370 کاملاً استاندارد بوده و در دو سایز 23.6 و 27 اینچی عرضه می شوند. هر دو مانیتور وضوح فول اچ دی داشته و از پنل های PLS بهره می برند. زاویه دید 178 درجه ای، تکنولوژی FreeSync شرکت AMD و سایر ویژگی های استاندارد مانیتورهای امروزی در این مدل ها به چشم می خورند.
قابلیت شارژ بی سیم این روزها راه خود را در بین گجت های مختلف پیدا کرده اند و امیدواریم تولیدکنندگان گوشی های هوشمند از این تکنولوژی در آینده استفاده بیشتری به عمل آورند.


دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سونی فروشگاه آنلاینش را در 28 آگوست تعطیل می کند