تکنولوژی
الناز فرجی۱:۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۳ آبان

آخرین به روز رسانی office 365 ، powerpoint را خیلی هوشمند تر میکند .
این کمپانی به تازگی از ابزار جدیدی برای powerpoint,designer   و morph  پرده برداشته که میتواند اضافه کردن عکس های دستکاری شده و انیمیشن را به اسلاید ها آسان کند . این ابزار برای استفاده کنندگان office 365 در هفته های آتی  آماده خواهد بود . در سطح ابتدایی ،مورد  designer ,اضافه کردن عکس ها به اسلاید ها را آسان میکند . قبلا اضافه کردن یک عکس آن را به بالای اسلاید می انداخت و شما میبایست به طور دستی اندازه اش را تغییر میدادید، آن را کات میکردید و تنظیمات دیگر را انجام میدادید تا عکس داخل اسلاید را قالب بندی کنید . با ابزار جدید desginer ، پاورپوئینت ترکیب هایی را بر اساس عکس و نوع اسلاید پیشنهاد خواهد کرد .


این پیشنهاد ها هم درمضمون اسلاید ها  و هم کاور ظاهر میشود و بر اساس نوع اسلاید ، قالب را با عکس تغییر میدهد . اگر قالب اسلاید روی ظاهری زاویه دار تاکیید کند ، ممکن است عکس ها بریده شوند تا زاویه های مکمل را نشان دهند . به نظر چیز کوچکی می آید اما این ویژگی در واقع چند سال است که در دست ساخت است . این کمپانی طراحان حرفه ای را استخدام کرد که 12000 ترکیب برای این ویژگی ساختند . طراح پاورپوئینت کریس مالونی میگوید : " ما اساسا در حال شبیه سازی یک طراح واقعی هستیم ، ما در حال کشیدن آن کتابخانه و پاسخ دادن به کارهایشان هستیم اما با مفاد شما . "
این ابزار متصل به اینترنت از تحلیل های عکس و تکنیک های یادگیری کار ماشین استفاده میکنند تا در زمانی درست پیشنهاد بدهند و کمپانی میگوید که این ابزار در طول زمان پیشرفت خواهد کرد . morph از سوی دیگر ، به شما امکان اضافه کردن امکانی به نام "cinematic motion" (حرکات سینمایی ) را به اسلاید ها میدهد . این ابزار به شما امکان این را میدهد که به آسانی عناصر منفرد را در یک اسلاید به حرکت در آورید تا نمودار ها و شکل را بهتر نشان دهید . هم designer  و همmorph    برای کاربران office 365 در ویندوز دسکتاپ و موبایل آماده خواهند بود اما این ویژگی ها بالاخره به mac , ios و android هم در ماه های آتی خواهند رسید . مایکروسافت همچنین در حال راه اندازی یک برنامه ی office insider جدید است که خیلی شبیه برنامه ی windows insider  اش است و به مشتاقان نگاهی تازه به ویژگی های جدید office برای ویندوز   را میدهد .
علاوه بر اینکه designer  و morph  ممکن است ویژگی های تقریبا کوچکی به نظر آیند اما مالونی گفت که این تغییرات ,قدمی کوچک به سمت آینده ای خواهند بود که در آن ارائه کردن مقالات یا مانند آن کاملا اتوماتیک خواهد بود .


او گفت : " خوشبختانه یک روز میاید که تقریبا لازم نیست شما کاری انجام دهید .با کمترین میزان اطلاعات می آیید و ما به شما کمک میکنیم که ارائه تان را جمع بندی کنید ، این یک دید بلند مدت است . "

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آپدیت جدید ویندوز 10