نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۱ آبان

با تصاحب ۲۶/۲ میلیارد دلاری LinkedIn، این وب‌سایت شبکه‌ی اجتماعی کسب‌وکار، موفقیت خود را آغاز کرد – حداقل در زمینه‌ی ادغام محصولات مختلف این موفقیت احساس می‌شود. Microsoft امروز اعلام کرد که ادغام LinkedIn با Outlook.com که در حال حاضر عملیاتی است، به کاربران ایمیل اجازه می‌دهد تا تحلیل‌ها و آمارهای هر پست، تصاویر حساب کاربری، تاریخچه‌ی کار و موارد بیشتر را در صندوق ورودی خود ببینند. اضافه شدن LinkedIn به Outlook با جزئیات آن در ماه سپتامبر در رویداد Microsoft Ignite آورده شده بود. در این رویداد، Satya Nadella، مدیرعامل Microsoft توضیح داده بود که چگونه مشتریان Office 365 تجارتی با پروفایل‌های LinkedIn به زودی قادر خواهند شد تا اطلاعات LinkedIn را با خدمات و اپلیکیشن‌های  Microsoft ببینند. علاوه بر این، ادغام‌های بین LinkedIn با دیگر محصولات و خدمات Microsoft، از جمله Dynamics 365 برای فروش و راه حل CRM در Ignite اعلام شده بود.
هر چند این اولین‌بار نبود که LinkedIn راه خود را به سرویس‌های ایمیل باز می‌کرد. قبل از خریده شدن توسط مایکروسافت، وب سایت اجتماعی کسب‌و‌کار LinkedIn، شرکت کوچک‌تری به نام Repportive را خریداری کرده بود که با ایجاد افزونه‌ی Gmail، اطلاعات پروفایل‌های اجتماعی را در برنامه‌ی وب Gmail ادغام می‌کرد.
با این ادغام جدید در Outlook، کاربران با کلیک بر روی نام حساب کاربری ایمیل در صندوق ورودی‌شان قادر هستند اطلاعات تماس قوی که شامل لینک به پروفایل LinkedIn شان است را داشته باشند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه