کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۵ خرداد

مایکروسافت اعلام کرد برای تقویت پیشنهادات مکالمه‌ی هوش مصنوعی‌اش در Cortana، سرویس Azure Bot، و سرویس‌های Microsoft Cognitive، استارتاپ Semantic Machines را می‌خرد. این استارتاپ در حوزه‌هایی چون تلفیق گفتار، یادگیری عمیق، و پردازش‌های زبان طبیعی کار می‌کند.
Semantic Machines خود را به عنوان شرکتی مایل به ایجاد هوش مصنوعی در مکالمه که ماشین‌ها را قادر به "برقراری ارتباط، همکاری، فهم اهداف ما، و انجام وظایف می‌سازد" معرفی می‌کند. این شرکت می‌تواند به مایکروسافت برای رقابت با طرح‌های محاسباتی مکالمه‌ای همچون الکسا، Siri ، Google Assistant و Samsung Bixby کمک کند.
علاوه بر این، Semantic Machines از یک تیم حرفه‌ای از کارشناسان در عرصه‌ی هوش مصنوعی مکالمه بهره می‌برد، از جمله‌ی آن‌ها Larry Gillick، دانشمند ارشد Siri در اپل، و محققان معروفی نظیر Dan Klein، استاد دانشگاه UC Berkeley و Percy Liany، استاد دانشگاه استنفورد هستند.
مسئولین مایکروسافت در پست وبلاگی گفتند "با خرید Semantic Machines، ما یک مرکز هوش مصنوعی مکالمه‌ای را در برکلی تاسیس می‌کنیم تا مرزهایی که ممکن است در رابط‌های زبانی وجود داشته باشند را برداریم."

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه