نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲ دي

مایکروسافت اعلام کرد، برنامه‌ی Office جدیدی راه‌اندازی کرده است که هم‌اکنون در Windows Insider در دسترس است و به زودی برای تمامی کاربران Windows 10 عرضه می‌شود. برنامه‌ی Office جدید جایگزین برنامه‌ی My Office خواهد شد. در حالیکه برنامه‌ی موجود اغلب برای مدیریت اشتراک‌های Office 365 بود، برنامه‌ی جدید ویژگی‌های بیشتری ارائه می‌دهد و اساسا تبدیل به هاب مرکزی کاربران Office برای تغییر بین برنامه‌ها، دیدن اسناد پیوست شده، و دسترسی به دیگر قابلیت‌های Office می‌شود.
این شرکت اشاره می‌کند، این راه‌اندازی بخشی از تلاش آن برای استفاده‌ی آسان‌تر از Office است. برای بسیاری از کاربران Office ،Outlook ،Word ،PowerPoint و Excel اساسا ابزارهای لازم برای انجام دادن کارهایشان است، بنابراین عاقلانه به نظر می‌رسد به آن‌ها اپ جداگانه‌ای داده شود تا تمامی اطلاعات درباره‌ی کارهایشان را در مکان مستقلی ترکیب کنند.
کاربران با استفاده از این اپ می‌توانند بین برنامه‌ها جابه‌جا شوند، هر کاری که آن‌ها در حال انجام آن هستند را ببینند، همینطور توصیه‌ی اسنادی بر اساس اطلاعات Microsoft Graph را داشته باشند. علاوه بر این‌ها، یک ویژگی جستجوی یکپارچه در آن وجود دارد و مدیران را قادر به سفارشی‌سازی این اپ همراه با دیگر برنامه‌های کاربردی تجاری و نام تجاری شرکت‌شان می‌کند.
برنامه‌ی جدید برای تمامی کاربران با اشتراک‌های Office 365 یا کاربران Office 2019 ،Office 2016 یا Office Online است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه