نرم افزار
مصطفی طبری۱۸:۳۳ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۷ تير

شرکت مایکروسافت قصد دارد این هفته کارهای مربوط به ویندوز 10 را نهایی سازی کند. یکی از منابعی که با اهداف برنامه ریزی شده ی این شرکت اشنایی دارد اعلام کرده که مایکروسافت در حال کار بر روی نسخه نهایی ویندوز 10 بوده و این هفته نیز یک نسخه RTM از ویندوز 10 را منتشر خواهد کرد.
پس از عرضه این نسخه، مایکروسافت نسخه نهایی ویندوز 10 را برای شرکت های تحت قرارداد، ارائه می کند و در نهایت در تاریخ 29 جولای عرضه سراسری این نسخه از ویندوز آغاز خواهد شد.
در گذشته نسخه های RTM ویندوز اهمیت بیشتری داشت، اما حالا با ویندوز 10 مایکروسافت از اهمیت آن کاسته است. مایکروسافت ویندوز 10 را تبدیل به یک سرویس خواهد کرد و این بدین معنی است که آپدیت های منظم با فواصل کوتاه تری را شاهد خواهیم بود.
به گفته تری میرسون، رئیس بخش ویندوز، پس از عرضه نسخه نهایی ویندوز 10 همه چیز به پایان نمی رسد. در واقع اصلاً نسخه نهایی آن طور که در گذشته شاهد بودیم، معنی ندارد و ما بصورت منظم در ماه های آینده آپدیت هایی را برای ویندوز 10 ارائه خواهیم کرد. این آپدیت شامل افزونه های بیشتری برای مرورگر Edge و بروزرسانی های نرم افزاری مختلف برای برنامه های پیش فرض ویندوز می شود.
نمونه ای از تغییر رویکرد مایکروسافت برای توسعه و بروزرسانی سریعتر ویندوز 10 را می توان در هفته های گذشته دید. این شرکت 3 بیلد مختلف از ویندوز 10 را در هفته گذشته برای تسترها ارائه کرد که هر کدام بهبودرسانی های جزیی را در خود داشتند.
در حال حاضر قطعاً ویندوز 10 با مشکلاتی همراه است، اما مایکروسافت به سرعت در حال رفع آنهاست و برای عرضه نسخه نهایی در تاریخ 29 جولای خود را آماده می کند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مایکروسافت به شما نمی گوید که آپدیت ها در ویندوز 10 چه کاری انجام می دهند