سرگرمی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۳ آبان

مایکروسافت ۱۲ نوامبر Player Unknown Battleground (PUBG) را به Xbox Game Pass اضافه کرد. این بدان معنا است که کاربران Xbox One که با مبلغ ۹.۹۹ دلار مشترک Xbox Game Pass هستند از این به بعد می‌توانند در کنار بیش از ۱۰۰ بازی دیگر به PUBG هم دسترسی داشته باشند.
این اقدام مایکروسافت پس از آن بود که شایعات نشان دادند این بازی احتمالا از ماه دسامبر بر روی PS4 راه‌اندازی می‌شود. به نظر می‌رسد مایکروسافت با پرداخت پول برای یک سال انحصار بازی PUBG بر روی Xbox One را در اختیار گرفته، اما عرضه‌ی آن بر روی PS4 این بازی را در اختیار میلیون‌ها نفر قرار می‌دهد و باعث تداوم نبرد آن با رقیب محبوبش Fortnite می‌شود.
همچنان که مایکروسافت پخش بازی با سرویس رایانش ابری خود را بررسی می‌کند، به طور مداوم در حال پر بار کردن Xbox Game Pass است. مشخصا این بخش بزرگی از برنامه‌های آینده‌ی Xbox است و این شرکت متعهد به انتشار تمامی عنوان‌های اول شخص خود از طریق Xbox Game Pass شده است. به عنوان بخشی از اضافه کردن بازی PUBG، مشترکین جدید Xbox Game Pass می‌توانند برای یک ماه با مبلغ ۱ دلار در فصل تعطیلات به این سرویس دسترسی داشته باشند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه