موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۸:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۰ خرداد

با یک ماه عضویت رایگان، این پیشنهاد، به همراه پشتیبانی نامحدود و به روزرسانی های رایگان همراه است.
مایکروسافت بی سروصدا به معرفی طرح عضویت Surface پرداخته است که به کسب و کارهای کوچک اجازه می دهد تا با آخرین سخت افزار Surface  همراهی کنند و این طرح را بر اساس یک طرح پرداخت ماهیانه، خریداری کنند. قیمت این طرح از 32.99 دلار در ماه آغاز می شود، صاحبان کسب و کار می توانند " آخرین طرح های Surface ، لوازم جانبی، پشتیبانی و آموزش را نیز در این مجموعه دریافت کنند."

طرح عضویت شامل آخرین نسل Surface book ، Surface Pro 4 و Surface 3 می باشد، اما همچنین، زمانی که مدلهای جدید در دسترس باشند، به روزرسانی های رایگان نیز در اختیار افراد قرار خواهند گرفت.

همان طور که وب سایت Thurrott.com نیز به این موضوع اشاره کرده است، برنامه ی عضویت، از برنامه ی به روزرسانی شده ی آیفون پیروی می کند که اپل سال قبل به معرفی آن پرداخت.
عضویت Surface نیز شامل نصب و برنامه ریزی، آموزش فردی، پشتیبانی فنی in-store ، یک برنامه ی خدماتی توسعه یافته و محافظت در برابر آسیبهای غیرمترقبه است.

هزینه های ماهیانه متفاوت است، و بستگی به مدل طرح شما و گزینه ی انتخابی پرداخت ماهیانه ی شما که می تواند تا 18، 24 یا 30 ماه باشد، با یکدیگر تفاوت دارد. اما ارزان ترین آن مدل ابتدایی Surface Pro 3 با هزینه ی 33 دلار در ماه تا 30 ماه می باشد. گران قیمت ترین آن، حدود 221 دلار در ماه برای یک Surface book تمام عیار به همراه 1TB هارد درایو ، 16 GB حافظه، یک پردازشگر Intel i7 و یک GPUs دوطرفه می باشد.

این مسئله همچنین بدین معناست که در پایان نصب، حدود 3.987 دلار برای Surface book پرداخت کرده اید، درمقابل 3،448 دلاری که برای همین دستگاه و با تنها یک برنامه ی خدماتی دو ساله بدون سایر خدمات جانبی پرداخت می کنید ( یا 3199 دلار در صورتی که از این طرح خدماتی بگذریم) . بودجه ای که باید برای Surface 3 در نظر بگیرید به همراه طرح عضویت آن حدود 990 دلار برای دوسال و نیم در مقابل 600 دلار برای این دستگاه بدون مزایای اضافی می باشد.

نکته ی دیگری که باید به آن اشاره کنیم: برنامه ها و طرح هایی هستند که برای مشتریان تجاری و نه افراد، در نظر گرفته شده اند، اگرچه شما همچنان می توانید برای سفارش تنها یک دستگاه ثبت نام کنید، به جای اینکه به سفارش همه ی تجهیزات آن بپردازید. همچنین، به منظور اینکه این طرح عضویت مورد تایید قرار بگیرید، باید سراغ شریک مالی مایکروسافت یعنی LiftForward  بروید تا بتوانید از پس تمام هزینه های ماهیانه و برنامه های اعتباری بر بیایید.

برچسب هاSurface BookMicrosoft
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

نقد surface pro 4 : انتخاب امن تر مایکروسافت یک پیشرفت و ارتقا ( به طور فریب آمیزی ) بزرگ است