سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۶ فروردين

به گزارش پیوست به نقل از رویترز، در دوران همه‌گیری کوئید-۱۹ و از آنجایی ک مردم زمان بیشتری را در خانه‌ها سپری می‌کنند، بسیاری برای تفریح به بازی‌های ویدیویی روی آورده‌اند. از همین رو در این دوران دیسکورد طرفداران زیادی پیدا کرده است.دیسکورد که در ماه دسامبر ۷ میلیارد دلار ارزش‌گذاری شده بود پلتفرمی است که هماهنگی فعالیت‌های گروهی از جمله بازی، بحث‌ها و حتی مهمانی‌های مجازی را برعهده دارد.
مایکروسافت مدت‌ها است که به دنبال خرید پلتفرم‌های شبکه اجتماعی است و با اینکه لینکدین را در سال ۲۰۱۶ به مبلغ ۲۶/۲ میلیارد دلار خریداری کرد اما موفق به خرید تیک‌تاک نشد. همچنین مایکروسافت به عنوان سازنده ایکس باکس در تلاش است تا خدمات گیمینگ خود را نیز توسعه دهد از همین رو سال گذشته رسانه زنیمکس(شرکت مادر بتسدا و آرکین و ماشین گیمز) را با ارزش ۷/۵ میلیارد دلار خریداری کرد که به نوعی بزرگترین خرید در این زمینه محسوب می‌شد.
به گزارش بومبرگ دیسکورد با خریداران مختلفی مذاکره کرده است که مایکرسافت یکی از آنها است و به گفته افراد مطلع احتمال عرضه عمومی این شرکت از فروش آن بیشتر است. منابع این خبر به دلیل خصوصی بودن صحبت‌ها نخواسته‌اند نامشان فاش شود. شرکت مایکروسافت از اظهار نظر در این باره خودداری کرد و دیسکورد نیز هنوز در این رابطه صحبتی نکرده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه