سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۳۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۳ ارديبهشت

شرکت فندلاندی بازی های کامپیوتری Remedy Entertainment با همکاری مایکروسافت، در حال آماده سازی نسخه بروز رسانی شده بازی محبوب Quantum Break برای Windows 10 هستند، آنان در صدد از بین بردن خطاهای موجود در این بازی می باشند. گفتنی است این اطلاعات بر پایه گزارش مدیر این کمپانی، توماس بوهم در مصاحبه خبری عنوان شده است.
این بازی یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و تیراندازی سوم شخص است، که توسط Remedy Entertainment ساخته و توسط استدیو Microsoft Studios به صورت انحصاری برای Xbox One و PC در سال 2016 عرضه شده است. داستان بازی پیرامون سفر در زمان است و همچنین دستکاری زمان در هنگام مبارزه از مهم ترین ویژگیهای این بازی است. شخصیت اصلی بازی یعنی جک جویس٬ توانایی کنترل زمان را دارد و از این ویژگی جهت مبارزه با دشمنان خود استفاده میکند.
با این تفاسیر می توان امیدوار بود، در آینده ای نزدیک پیچ بازی برای ویندوز 10 ارائه خواهد شد اما تاریخ انتشار آن هنوز مشخص نشده است.
Remedy امروز با انتشار لیستی از مشکلات این بازی، اعلام کرد مایکروسافت را در جریان مشکلات موجود قرار داده است و به زودی قصد دارد این مشکلات را رفع کند.
به گفته سازندگان این بازی، خطاهای این بازی به سیستم عامل گیمرها ارتباط دارد، آنان عنوان کرده اند: "مایکروسافت به تازگی ایرادی را در سیستم کنترل حافظه ویندوز 10 پیدا کرده است که می تواند دلیل اصلی برای کرش کردن بازی Quantum Break بر روی تعدادی از هسته های گرافیکی باشد. این مشکلات در هنگام اجرای بازی بر روی بهترین تنظیمات بیش از پیش نمایان می شود و مایکروسافت قصد دارد این ایراد را در بهروز رسانی بعدی از ویندوز 10 رفع نماید."

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مایکروسافت: ویندوز 10 امن ترین ویندوز خواهد بود