نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۳ مهر

مایکروسافت انتشار Windows 10 October 2018 Update را اعلام کرد. این نسخه، به‌روزرسانی Windows 10 است که با شماره‌ی 17763 ساخته شد و Windows 10 را به نسخه‌ی 1806 ارتقا می‌دهد.
Windows 10 به عنوان یک سرویس در حال توسعه است، بدان معنا که قابلیت‌های جدید را به صورت منظم دریافت می‌کند. مایکروسافت تاکنون پنج به‌روزرسانی مهم را منتشر کرده است: به‌روزرسانی نوامبر، به‌روزرسانی سالگرد، به‌روزرسانی سازندگان، به‌روزرسانی سازندگان پاییز، و به‌روزرسانی آوریل ۲۰۱۸. ششمین به‌روزرسانی هم این ماه با نام Windows 10 October 2018 Update می‌رسد.
همانطور که می‌بینید مایکروسافت نام‌گذاری به‌روزرسانی Windows 10را متوقف کرد و به سادگی بر اساس ماه و سال انتشار آن‌ها را نام‌گذاری می‌کند.
به‌روزرسانی Windows 10 جدید شامل قابلیت‌های جدید چون حالت تاریک برای File Explorer، تجربه‌ی جدیدی از snipping، کلیپ بورد مبتنی بر فضای ذخیره‌سازی رایانش ابری، پشتیبانی از پایان‌بندی‌های خطی جدید در Notepad، ادغام با اپلیکیشن Your Phone، قابلیت ورود سریع به وب‌سایت‌ها، یک نوار Game قوی و کاراتر، و بسیاری بهبودهای دیگر است. وِیژگی مورد انتظار Sets که زبانه‌ها را به اپلیکیشن‌های ویندوزی می‌آورد، در این به‌روزرسانی وجود ندارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه