تکنولوژی
مصطفی طبری۲۳:۴۷ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۹ مهر

آیا از ویندوز 7 یا 8 بهره می برید و هنوز آمادگی مهاجرت به ویندوز 10 را ندارید؟ خب پیشنهاد می کنیم خیلی مراقب باشید چرا که با یک OK کردن می توانید ویندوز جدید مایکروسافت را اشتباهاً نصب کنید!
گزینه آپدیت به ویندوز 10 برای برخی از کاربران از قبل تیک خورده و اگرچه آپدیت بصورت اتوماتیک انجام نمی شود اما اگر مراقب نباشید با کلیک بر روی دکمه OK به راحتی ویندوز 10 را بر روی سیستم خود شاهد خواهید بود.
این موضوع بخشی از این حقیقت است که نصب کننده ویندوز 10 در پس زمینه تمایل به دانلود این نسخه از ویندوز را داشته و اگرچه نصب بصورت خودکار انجام نمی شود اما صحبت چند گیگابایت اطلاعات است که در صورت کمبود فضای ذخیره سازی هارد کامپیوترتان بسیار آزاردهنده است.
البته به گفته مایکروسافت این مشکل به هیچ عنوان از روی عمد نبوده است.
"به عنوان بخشی از تلاش ما برای ارائه آسان تر ویندوز 10 به کاربرانی که از نسخه های قانونی ویندوز 7 و 8.1 ، آپدیت ویندوز 10 به عنوان یک گزینه اختیاری در کنترل پنل Windows Update ویندوز ارائه شده است. این آپشن بصورت پیش فرض تیک خورده که یک مشکل محسوب شده و ما این مشکل را برطرف خواهیم کرد."
مایکروسافت از تو ممنونیم که آپدیت کردن به ویندوز 10 را اینقدر آسان کرده ای، اما خواهش می کنیم اجازه بده خودمان در زمان مناسب این آپدیت را نصب کنیم!

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مایکروسافت به شما نمی گوید که آپدیت ها در ویندوز 10 چه کاری انجام می دهند