سرگرمی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱ فروردين

همراه با کمی هیایو، مایکروسافت اعلام کرد که در حال راه‌اندازی واحد رایانش ابری بازی جدیدی است، حرکتی که می‌تواند شرکت را به جهان استریم موسیقی وارد کند. آن طور که The Verge گزارش می‌کند، این چیزی است که مایکروسافت مدتی است با خرید شرکت‌های کوچکی همچون PlayFab که متمرکز بر توسعه‌ی بازی‌های رایانش ابری است، در حال ساختن آن است.
این شرکت همچنین از طریق Xbox Game Pass، ساختار پایه‌ای از چیزی که استریم رایانش ابری را ارائه می دهد، دارد. سرویس اشتراکی که به گیمرها امکان دسترسی به کتابخانه‌ی بزرگی را با هزینه‌ی ۱۰ دلار در ماه می‌دهد.
در حالیکه تلاش‌های اولیه‌ی شرکت برای استریم بازی مانند OnLive با شکست مواجه شد، مایکروسافت همچنان به دنبال این بازار جذاب است. سرویس PlayStation Now همچنان فعال است و بر روی PS4 و PC اجرا می‌شود، و NVIDIA هم در حال دو برابر کردن استریم بازی GeForce Now است.
مایکروسافت مطالب بیشتری درباره‌ی اینکه واحد را گیم جدید بر روی چه چیزی کار می‌کند، اعلام نکرد. اما مدیر آن، Kareem Choudhry اشاره می‌کند که آن‌ها در حال کشف راه‌هایی برای تزریق محتوا به گیمرها بر روی هر دستگاهی است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه