تکنولوژی
الناز فرجی۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۶ خرداد

روشن کردن یک مشعل گازی و یا استفاده از چوب برای روشن کردن آتش شاید رایج ترین روش پخت غذا بیرون خانه باشد . اما راه حل دیگری وجود دارد . wayv adventurer یک وسیله ی پخت باتری دار با فرکانس رادیو است که آنقدر کوچک است که میتواند در کوله پشتی جا شود . به عبارتی ، یک مایکروویو دستی است .
شرکت Wayv adventurer را در همکاری با نیمه رسانا های NXP تولید کرد و 15000 یورو سرمایه را در کمپین crowdcube 2014 جمع کرد .این وسیله طراحی شده تا غذا و نوشیدنی
را هرجایی گرم کند ، در حالیکه جمع و جور و سبک است . میتواند در مکان هایی که روشن کردن شعله ممنوع است هم استفاده شود .
adventurer مورد تایید پرنسل نظامی و ماجراجویان قرار گرفت ، اما میتواند زمانی که در حالی پیاده روی و ماهیگیری هستید هم استفاده شود . حتی اگر در محل کار یا کلبه هایی هستید که امکانات پخت و پز ندارد . بین 100 ml و 500 ml غذا یا نوشیدنی را میتوان با آن گرم کرد .
نیروی این وسیله توسط باتری های لیتیومی قابل تعویض فراهم میشود . میتوان آن را با سوکت های داخل ماشین یا شارژر های خورشیدی یا به صورت اصلی شارژ کرد . و یک بار شارژ امکان 30 دقیقه یا شش دوره  گرم کردن را به شما میدهد . adventurer با ابعاد 305 x 128 mm هم اندازه ی یک فلاسک است و وزنش 1.2 کیلوگرم است . یعنی میتواند خیلی راحت در یک کوله پشتی جا گیرد و بدون سختی حمل شود . کنترل های ساده در قسمت بالای دستگاه شامل شروع ، توقف ، نور پشتی و دکمه ی زمان بندی است ، مانند نمایش دیجیتال .بر خلاف لوله های کششی در فر های مایکرویو معمولی adventurer از تکنولوژی واقع در آمپلی
فایر های RF در برج های تلفن همراه استفاده میکند .این است که طراحی وسیله را جمع و جور و سبک میکند و بدون چرخنده غذا را گرم میکند .
adventurer wayv هفته ی گذشته در رویداد NXP تکنولوژی اش نشان داده شد . ما منتظر تایید در مورد زمان به بازار آمدنش هستیم ، اما adventurer باید سال بعد به قیمت 199 دلار بیرون بیاید .

برچسب هاAdventurer wayv
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تبلیغ‌دهندگان فعال Instagram از مرز ۵۰۰ هزار گذشت