موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۸:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۴ تير

پایان یک دوره فرا رسیده است.
فرمانده ی مجلس سنا (SAA) کمی پیش در همین هفته اعلام کرد که کارکنان بیش از این نمی توانند درخواست دستگاه های جدید بلک بری OS 10 را برای انجام کارهای رسمی داشته باشند. این ممنوعیت شامل Q10, Z10, Z30 پاسپورت و کلاسیک می باشد. همچنین SAA پیشنهاد داد تا در عوض از Samsung Galaxy S6 با سیستم اندروید یا آیفون 16GB SE استفاده شود.
کاربران در حال حاضر بلک بری تنها نیستند و باید از تغییر به دستگاه های OS دیگر اجتناب کنند. پشتیبانی بلک بری برای آینده ی قابل پیش بینی ادامه خواهد داشت و دستگاه های جایگرین آن با وجود اینکه موجودی اخیر SAA ت 610 دستگاه می باشد، برای سایرین موجود خواهد بود.
این یک لحظه ی خاص در تاریخ بلک بری محسوب می شود. در واقع این شرکت به کلی بر بازار دستگاه های موبایل تسلط داشته است و دلیل اصلی آن تمرکز بر روی امنیت، ایمیل ( البته این ویژگی ها قبل از زمانی بود که رسانه های اجتماعی و پیام فرستادن رواج پیدا کند) و کیبورد قابل لمس آن بود ( دوباره این ویژگی مربوط به قبل از ظهور کلیدهای لمسی بود).  اندروید و iOS  توانستند پس از چند سال خود را به بلک بری OS برسانند که نتیجه ی آن کاهش ناگهانی درخواست برای محصولات این شرکت و ورشکستگی این شرکت را به دنبال داشت.
اما چرخ های دولت به آرامی می چرخند، به خصوص زمانی که بحث به کارگرفتن تکنولوژی های جدید به میان می آید. حتی مردم و خود رئیس جمهور، BBOS و گوشی های بلک بری را که برای بیش از یک دهه در کپیتول هول دوام آورده بودند را به خاطر سیستم های رقابتی کنار گذاشتند. اما بیش از این، چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

برچسب هاBlackBerry
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

براساس گزارش comScore، اندروید همچنان پیشتاز در آمریکا