تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۹ تير

Tesla به ارائه ی پیشنهاد مزایده ی 2.8 میلیارد دلاری برای شهر خورشیدی پرداخته است.
در این هفته، Solar Impulse از طریق تبدیل شدن به اولین هواپیمای خورشیدی که بر فراز اقیانوس پرواز کرده است ، تاریخ ساز شد. در عین حال، یک تیم از دانشجویان سوئیسی به تولید یک ماشین مسابقه ی تمام برقی پرداخته اند که به شکستن یک رکورد سرعتی با داشتن سرعت 0-60 مایل بر ساعت در 1.5 ثانیه پرداخته است.

سوئد از یکی از اولین بزرگراه های الکتریکی در دنیا پرده برداری کرد در حالی که دو تن از کارمندان سابق گوگل در حال توسعه ی کامیون های بزرگ خودکار هستند که به شکستن امواج می پردازد. همچنین موتورسیکلت, دوچرخه دوگانه یSuper 73 به نمایش گذاشته شد که می تواند در رفت و آمد صبحگاهی شما تفاوت زیادی ایجاد کند.

ایالت طلایی به سرعت در حال تغییر به منظور استفاده از انرژی قابل بازیافت و تمیز است که این هفته اعلام کرده است که در نظر دارد تا پایان سال 2025 آخرین نیروگاه هسته ای خود را تعطیل کند. در همین حال، Tesla به ارائه ی یک پیشنهاد مزایده ی 2.8 میلیارد دلاری برای شهر خورشیدی پرداخته است، و محققان به توسعه ی یک پنل خورشیدی نازک 1 میکرومیلیمتری پرداخته اند که به اندازه ای انعطاف پذیر است که می تواند دور یک مداد پیچیده شود. در سایر اخبار خورشیدی، مجموعه ی جدیدی از کاشی های سقفی خورشیدی جدید می تواند تا 85 درصد به کاهش انرژی مصرفی خانه های شما بپردازد، و یک مجموعه از خانه های از پیش ساخته شده از انرژی خورشید، چند ساعت پیش در لس آنجلس تحویل داده شد.

همه می دانند که ماه دور زمین می چرخد، اما به نظر می رسد که تنها نیست. ناسا به تازگی اعلام کرده است که یک ماه کوچک در طول یک دهه ی گذشته دور زمین می چرخیده است. در سایر اخبار در ارتباط با علوم، یک مطالعه ی هشداردهنده ی به ما اخطار می دهد که دنیا از هوای قابل تنفس خالی خواهد شد مگر اینکه انتشار کربن کاهش داده شود. Impossible Foods  به تولید یک برگر بدون گوشت پرداخته است که مانند گوشت پخته می شود، بوی گوشت می دهد و مانند گوشت دارای خون می باشد، در حالی که یک مخترع هلندی از یک مکعب خورشیدی پرده برداری کرده است که می تواند از هوای رقیق، آب به دست بیاورد. محققان، به توسعه ی یک نوع جدید از چرم گیاهی پرداخته اند که کاملا از قارچ تولید شده است، و Cropbox یک کانتینر حمل و نقل برای مزارع است که می تواند به کاشت کاهو در کل زمین حیاط پشتی شما بپردازد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

فایل هایتان را در به کمک Raspberry در این شیشه نگهداری کنید