تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۰:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۶ تير

Edge 820 و Edge Explore 820 اطمینان حاصل می کنند که هیچ دوچرخه سواری جا نماند.
اگر دوست دارید که در گروه دوچرخه سواری کنید، می دانید که همیشه نگه داشتن همه ی افراد در کنار هم آسان نیست. اگر گروه شما از هم جدا شوند چطور؟ یا اگر فردی از گروه ناپدید شده یا گم شود و شما متوجه نشوید چطور؟ Garmin می خواهد خیال شما را راحت کند. به همین دلیل از دو محاسبه گر دوچرخه رونمایی کرده است:
Edge 820 ( که در سمت چپ نشان داده شده است) و Edge Explorer (  سمت راست)، که از ویژگی ردیابی گروهی برخوردار است که نشان می دهد هر یک از افراد گروه؛ بدون در نظر گرفتن دور بودن آن ها، دقیقا در کجا قرار دارند. همچنین یک نقشه ی دوچرخه سواری از پیش تعیین شده با داده های در ارتباط با دوچرخه در اختیار شما قرار میگیرد، یک صفحه نمایش 2.3 اینچی ( که کوچکتر از Edge 810 می باشد) و مانند چشم انداز هدست از Garmin پشتیبانی می کند.
هر دوی آن ها در حال حاضر موجود می باشند، اگرچه بهتر است با دقت و بر اساس آنچه که نیاز دارید دست به انتخاب بزنید. Edge Explorer 820 ابتدایی از قیمت 350 دلار یا 280 پوند برخوردار است، اما Edge 820 از قیمت 400 دلار یا 330 پوند برخوردار است، همچنین شما از یک ANT به علاوه ی پشتیبانی از دستگاه، نظارت بر عملکرد دقیق تر برای جنبه هایی مانند حداکثر میزان اکسیژن ( در صورتی که از نوار ضربان قلب برخوردار باشید) و همچنین چالش سواری در حد متوسط Starva برخوردار می شوید. اگر تشنه ی داده های دوچرخه سواری هستید، یک بسته ی Edge 820 نیز وجود دارد که شامل حسگرهای سرعت، قلب و ریتم نیز می باشد.

برچسب هاEdge Explorer 820
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

حذف فایل‌های مخرب با نرم‌افزار IObit Malware Fighter