سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۷ دي

درک اینکه چگونه برخی فناوری‌های مربوط به خانه، مفید واقع می‌شوند، دشوار است، اما اولین همکاری شرکت Nest با تولیدکننده‌‌ی اجاق گاز، جنرال الکتریک، درک این موضوع را آسان‌تر می‌کند.
محافظ Nest با ردیابی دود، اجاق گازهای هوشمند جنرال الکتریک را پیش از سوخت غذا به طور خودکار خاموش می‌نماید. چنانچه این دستگاه دود ناشی از سوخت غذا را تشخیص دهد، با ارسال سیگنال مخصوص به اجاق گاز، آن را خاموش کرده و notificationئی را به اپلیکیشن آشپزخانه جنرال الکتریک ارسال می‌کند. در نهایت اگر Nest تشخیص دهد شما مسافرت هستید، اپلیکیشن آشپزخانه هوشمند جنرال الکتریک، شما را از وضع موجود آگاه خواهد کرد.
این دستگاه همچنین با دستیار صوتی Amazon Alexa و سیستم‌های مختلف IFTTT کار می‌کند، به این معنی که شما می‌توانید آن‌ها را با صدای خود اداره کنید و به سیستم‌های خانه‌‌ی هوشمند از Wink ،Quirky و دیگر سیستم‌ها متصل کنید. در عین حال، سیستم حفاظت Nest می‌تواند دود یا مونوکسید کربن را با انتشار یک هشدار و اخطار کلامی تشخیص ‌داده و همزمان از طریق گوشی‌های هوشمند، مکان دقیق مشکل را به اطلاع برساند.
اخیرا جنرال الکتریک اعلام کرد، محافظ Nest از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کرده و کاربرانی که اجاق‌ گاز‌های جنرال الکتریک و محافظ دود Nest را در اختیار دارند، در حال حاضر می‌توانند از قابلیت جدید بهره ببرند. این محصول با هر یک از اجاق گاز‌های تولید شرکت کار می‌کند. شایان ذکر است، شرکت Nest در تلاش است تا همکاری با شرکت‌های تولید کننده‌ی اجاق گاز دیگر را افزایش داده و این دست قابلیت‌ها را برای کاربران بیشتری به ارمغان بیاورد.

برچسب هاNest
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

امکان مشاهده‌ی محتوای دوربین‌های محصولات خانه‌ی هوشمند Nest بر روی تلویزیون خانگی