گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۶ مرداد

با توجه به اطلاعات منتشر شده در وب سایت شرکت فیس بوک، به زودی و به صورت همزمان در شبکه های اجتماعی سرویس خدمات جدیدی شروع به کار خواهد کرد که می‌تواند کار شناسایی اخبار غیر موثق و کذب را انجام دهد. بر این اساس، این کمپانی قصد دارد تا از کاربران خود در برابر اخبار و شایعات کذب و همچنین تحریکات نژادی و مواردی از این دست که در وب منتشر می‌شوند، محافظت نماید.
به گفته‌ی نویسندگان این سرویس منحصر به فرد، مدیریت اصلی این ویژگی توسط کاربران شبکه ی اجتمایی Facebook خواهد بود و تنها کافی است کاربر پس از خواندن خبری که احتمال نادرست بودن آن را می‌دهد، بر روی آیکون، کنار خبر کلیک کرده تا منبع خبر برای بررسی های بیشتر به نویسندگان شبکه ارجاع داده شود.
اگر خبر ارسال شده جعلی باشد، خبر به سرعت از روی شبکه حذف خواهد شد و درصورت صحت خبر منتشر شده، آیکون فعال شده در کنار خبر که نشان دهنده ی عدم تایید صحت خبر بوده، از بین خواهد رفت.
کاربران فیس بوک از ایده ی متخصصان این شرکت برای حفاظت از کاربران در برابر اطلاعات نادرست منتشر شده در اینترنت استقبال کرده اند. کفته می شود سرویس جدید تا قبل از راه اندازی کامل در چند مرحله آزمایش خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه