نرم افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۵ ارديبهشت

چند روز پیش نسخه ی جدیدی از Google Chrome 58 برای سیستم عامل Android منتشر شد که در نگاه اول سبب رفع مشکلات و بهبود مرورگر در این سیستم عامل بود، اما توسعه دهندگان این مرورگر را جهت حفاظت بهتر از کاربران در برابر آدرس های فیشینگ پیاده سازی کرده اند.
توسعه دهندگان Google Chrome 58، تغییرات عمده ای در سیاست های امنیتی مرورگر خود با هدف جلوگیری از حملات فیشینگ به کاربران و دستگاه های آنها ایجاد کرده اند. این تغییرات از مراحل اول، یعنی  اصلاح آسیب پذیری جزئی و تغییرات در پروتکل های HTTPS / SSL صورت گرفته است.
همان طور که نمایندگان این شرکت قبلا وعده داده بودند فرصت استفاده از امکانات Google در Chrome Custom Tabs افزایش یافته است. در نسخه ی 58، گوگل تمام گواهینامه های امنیتی WoSign  وStartCom را به دلیل عدم اعتبار ممنوع کرده است. 
برنامه های کاربردی مبتنی بر وب نیز هم اکنون می توانند در صفحه نمایش اجرا شوند. در حال حاضر در مرورگر Chrome نسخه ی اندروید، گزینه ی Autoplay برای پخش تصاویر ویدئویی، در هنگام سوئیچ برنامه به صورت خودکار متوقف خواهد شد.
سایت هایی که  از پروتکل ارتباطی امن HTTP پشتیبانی نمی کنند، دیگر نمی توانند از طریق Notifications API اطلاعیه های خود را منتشر کنند. ممنوعیت ارسال مستقیم بر روی URL "data:" نیز جهت محافظت از کاربران در برابر لینک های فیشینگ اجرا شده است. البته تا کنون 29 مشکل غیر حساس در مرورگر Google Chrome 58 توسط کاربران گزارش شده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه