تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۴:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ شهريور

برخلاف خط تولید AIRA ، TR-09 جدید دارای یک ظاهر قدیمی شبیه به نمونه ی اصلی آن است.
خط تولید Roland’s Boutique از ترکیب کننده ها، پاییز گذشته از پوشش خود بیرون آمد و امروز این شرکت به معرفی سه عضو دیگر از این مجموعه پرداخت. که به شکل مناسبی برای 909 روز مناسب است، نکات قابل توجه این مجموعه ی سه گانه به عنوان تجدید حیاتی برای دستگاه درام TR-909 محسوب می شود. این نسخه ی جدید، به صورت رسمی TR-09 نامیده می شود، "که به تولید دوباره ی صدای تاثیرگذار دوگانه ی جانشین خود می پردازد". که با تشکر از تکنولوژی ACB (Analog Circuit Behavior) و بر اساس گفته های Roland این امکان میسر شده است.
909 جدید شامل یک ترتیب سنج 16 مرحله ای و برنامه ریزی TR-REC به همراه هر دو مرحله و حالت های نوشتاری میباشد. این شرکت همچنین گفته است که TR-09 به ارائه ی انعطاف پذیری بیشتر در مقایسه با مدل اصلی آن، به کمک کنترل های توسعه یافته می پردازد که اجازه ی تنظیمات، بدون متوقف کردن ضرب آهنگ را فراهم میکند. همچنین به ارائه ی MIDI و اتصالات USB برای فرستادن صدا به بیرون از این دستگاه می پردازند تا آن را در جای دیگر استفاده کنند. بهترین قسمت آن این است که قیمت 399 دلار برای آن در نظر گرفته شده است.
این اولین باری نیست که Ronald به ادای احترام برای TR-909 پرداخته است. در سال 2014، این شرکت اعلام کرد که خط تولید AIRA به همراه دامنه ای از دستگاه هایی که صدای 808، 909 و 303 را تولید می کنند این ویژگی را برای این ترکیب و طرفداران ماشین های درام در چند دهه ی بعد فراهم می آورد. همچنین در مورد 303 باید بگوییم که، دومین اعلامیه ی امروز در مورد باس ترکیبی است. TB-303 جدید همچنین از تکنولوژی ACB برای کنترل کردن "صدای واقعی و شخصیت اصلی آن" استفاده می کند. علاوه بر این مجموعه و حالت های نوشتاری قابل استفاده در TB-303 ، TB-03 به اضافه کردن گزینه ی نوشتاری به عنوان یک قدم دیگر می پردازد و همچنین قابلیت تعویض بین حالات را در زمانی که حلقه در حال اجرا شدن است، به کار می برد. همچنین دارای یک صفحه نمایش LED است و MIDI و اتصالات USB مفید نیز در این بسته ی 349 دلاری موجود می باشند.
در نهایت، یک نسخه ی جدید از VP-330 Vocoder Plus نیز وجود دارد. این محصول جدید با VP-03 برچسب خورده است و همانند دو عضو دیگر این گروه، از تکنولوژی ACB استفاده می کند تا به ارائه ی صدای اصلی دستگاه به همراه ترکیبی از صدای انسان بپردازد. Vocoder ، صدا و منابع دسته بندی شده در جای خود باقی می مانند و همچنین ورودی هایی از یک میکروفون XLR و کیبورد انتخابی نیز وجوددارند. سایر ویژگی های جدید شامل تنظیمات حافظه ی 16-chord برای Playback یک انگشتی، ترتیب سنج بر اساس مراحل صوتی برای ایجاد تاثیرات ریتمیک بیشتر و همچنین MIDI و اتصال USB است. VP-03 نیز برای شما 349 دلار هزینه دارد.
متاسفانه Ronald اعلام نکرده است که در چه زمانی شما قادر خواهید بود یک یا تعداد بیشتری از اعضای این گروه را در اختیار داشته باشید. همچنین به عنوان تنها شرکتی نیست که دستگاه های کلاسیک قدیمی را احیا کرده است هماطور که Korg تعدادی از ابزارها از جمله ARP Odyssey و MS-20 را بازگردانده است. Moog همچنین برخی از دستگاه های ترکیبی خود را دوباره در مرحله ی تولید قرار داده است و اخیرا Minimoog Model D را بازگردانده است.

برچسب هاRoland
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

کمپانی رولند سهام عمده V-Moda را می خرد