تکنولوژی
سید سجاد احمدی۲۰:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۷ تير

تلویزیون های بازار امروز تقریباً همه شبیه به هم می باشند، شرکت سامسونگ اما تصمیم گرفته که راهی جدید را در پیش بگیرد. محصول جدید سامسونگ Serif TV به گونه ای طراحی شده که با اسباب اثاثیه منزل و محل کارتان هماهنگ شود. اوایل ماه گذشته شاهد معرفی این محصول و خبر ورودش به بازار آمریکا در ماه آگوست بودیم البته بعد از پشت سر گذاشتن مراحل فروش در اروپا. علاوه بر این ها شاهد نمایش این محصول در موزه تاریخ معاصر شهر نیویورک بودیم.


در نگاه اول بزرگترین تفاوتی که بین این محصول با محصولات دیگر بازار دیده می شود این است که برخلاف سایر محصولات ضخامت این دستگاه زیاد کم نبوده و فریم پلاستیکی زخیمی اطراف آن را احاطه کرده است. طراحان این محصول برادران برولیک بوده اند که اهل فرانسه هستند و پیشتر به خاطر طراحی محصولات و اسباب اثاثیه های لوکس برای منازل معروف شده بودند.


طبیعتاً رابط کاربری این تلویزیون با دیگر تولیدات سامسونگ فرق می کند، گرچه آن هم از سیستم عامل Tizen OS بهره می برد، در واقع برنامه هایی را که در گذشته بر روی تلویزیون های هوشمند سامسونگ می دیدیم بر روی این محصول نیز خواهیم دید. با روشن کردن تلویزیون شاهد گزینه های؛ TV، apps، speaker، photos و Clock خواهیم بود که به شدت شارپ و با کیفیت هستند آن هم به خاطر تکنولوژی 4k پیاده سازی شده بر روی این محصول.


در قسمت پشتی این دستگاه شاهد کاوری هستیم که سیم ها را از دید تماشاگران پنهان می کند. این محصول از سه درگاه HDMI و دو USB برای نسخه آمریکایی بهره می برد. شایعاتی مبنی بر انتشار نسخه های بزرگتر نیز به گوش می رسد که با توجه به استقبال محصول از طرف مشتریان شاهد عملی شدن یا نشدن آنها خواهیم بود، برای مثال در اروپا نسخه های 24 و 30 اینچی نیز با توجه به اقتضای بازار در دسترس کاربران قرار گرفتند.


قطعاً این محصول طرفداران خاص خودش را در بازار آمریکا پیدا خواهد کرد. قیمت این تلویزیون 1,499 دلار بوده و نسخه سفید رنگ آن فقط در ازای پیش خرید محصول در دسترس می باشد، در این بین نسخه آبی رنگ نیز توسط موزه تاریخ معاصر به فروش می رسد.








برچسب هاSSDSerif TVSamsung
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

هارد دیسک SSD 4 ترابایتی سامسونگ