تکنولوژی
حمید رضا مازندرانی۱۰:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۸ شهريور

Osmo ساخت DJI یکی از بهترین دوربین ها / پایه های ثابت کننده بود که یک سال پس از عرضه آن، Osmo+ عرضه می شود که یک دوربین 649 دلاری به همراه یک ثابت کننده است که قابلیت لنز را برای بهبود کیفیت تصاویر نیز دارد.
دوربین Osmo+ (موسوم به Zenmuse X3) یک لنز 3.5x فیزیکی به همراه لنز 2x دیجیتالی بدون افت کیفیت دارد که امکان زوم 22 تا 77 میلی متری را فراهم می سازد. چون این دوربین تصاویر 4K میگیرد، با بریدن بخشی از آن می توان تصویر 1080p زوم شده ایجاد کرد.
به نظر میرسد دوربین جدید از همان ثابت کننده ای بهره می برد که مدل قبلی استفاده می کرد و همچنان با اپلیکیشن Go این شرکت سازگار است. اگر به ثابت کننده دستی قانع نیستید، می توانید یک سه پایه را با پرداخت هزینه اضافی بخرید.
دوربین فوق قابلیت motion timelapse را دارد، که در آن می توانید یک بازه زمانی را برای ایجاد حالت صحنه آهسته تعیین نمایید. یک ویدیو روی سایت DJI هست که نحوه عملکرد این قابلیت را نشان می دهد. از آن جایی که دوربین هایی مثل این در شرایط محیطی سخت کار می کنند، گارانتی موسوم به Osmo Shield نیز به مدت دو سال معتبر است. دوربین جدید هم اکنون قابل خرید است، و البته اگر به لنز نیاز ندارید، همان مدل قبلی نیز با قیمت 150 دلار کمتر قابل خرید است.

برچسب هاDJIOsmo+ camera
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

DJI’s Zenmuse Z3 اولین دوربین پهپادی است که از قابلیت زوم کردن بصری برخوردار است